Føler mig faktisk svigtet.. {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Ved det er lidt fjollet, især i min alder, men må bare ud med det...
I aften var jeg og Tindur igen på græsmarken så han bliver græsset lidt ind før han kommer på døgn på fredag.
Så lidt over en times tid blev han virkelig forårskåd og begyndte at løbe og hoppe rundt og lave krumspring..Dejligt.. Jeg gik så nedad marken på rundtur og på vej op igen til ham så jeg ham hoppe rundt igen og galopere, når jeg kommer på toppen så jeg kan se resten af folden, så står der en bil over ved vejen og han kommer galoperendes i mod mig i fuld fart, bremser op og stiller sig med fronten imod hegnet. Jeg går så over imod ham for at få ham til at falde ned og han laver et bukkespring og rammer mig i armen(som jeg automatisk holdt op foran mit ansigt) og så sætter han af gårde igen... Det gjorde ikke ret ondt fysisk... Men psykisk..... Jeg føler mig vildt såret over at han kunne finde på det... Jeg stoler så meget på den hest og har aldrig forestillet mig at han nogen sinde skulle skade mig med vilje..Ja han ved jo ikke hvor stor han er da han er en hest og han tænker jo ikke sådan som mig... Men stadigvæk...Blev så ked af det....
Mvh den fjollede TT der føler sig svigtet af sin bedste ven...
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.272
Din hest har sikkert bare lavet et glædeshop, og så stod du tilfældigvis i vejen.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Vær glad for du ikke har en lige som den ene af mine, som er lige glad med om du står i vejen, skal den forbi, så skal den forbi! og så bliver du bare tromlet ned
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Da jeg skulle lære ponyen at longere mens hun var sådan stadigvæk hvad jeg ville betegne som rå, sparkede hun også ud efter mig, hvis blot jeg kom lidt for tæt på hende, mens hun var i longen. Det blev jeg ret ked af, selvom hun ikke ramte mig, for hun gjorde det jo med vilje.
Så jeg kan godt følge dig i det.. Det er underligt og mærkeligt at blive ked af sådan noget, for den tænker jo ikke: "Nu skal jeg kraftedme vise den so, hvad mine bagben kan!!"-agtigt
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 79
Man skal altså liige tænke sig om hvordan man kommer ind på sin hest når den er på fold og du kommer bag fra. Jeg går aldrig hen til min hest når den er frisk uden den minimum liige har kigget op og set jeg kommer og for det meste venter jeg til den har vendt sig så den enten har fronten mod mig, eller siden til så jeg ikke er i kanon rækkevidde. Tja for den sagsskyld er det det samme i boksen, kender en der lige endte i sygeseng i 3 mdr. fordi hesten pludselig sparkede hende da hun bare gik ind til den.,
mar 2011
Maria - Ja jeg slap utrolig billigt, men det var heller ikke et surt jeg vil skade dig spark. Han så jeg kom men tror han måske ville lege..Som jeg sagde til ham så er jeg altså ikke en hest han kan lege sådanne lege med, da jeg ikke er så stor som ham.
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 79
mar 2011
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.017
De færreste heste er "ondskabsfulde", og det er et hændeligt uheld fordi du måske ikke tog dine forholdsregler, mens han var kåd.
Min prinsesse-hest nikkede mig en skalde (smukt smukt blåt øje jeg modtog), fordi hun var kåd. Hun er ellers utrolig blid. Jeg blev irriteret, men følte bestemt ikke svigt - heste er dyr, og når de er kåde er de jo egentlig en form for "overgearet glade" og så kan de være en sæk lopper, der ikke liiiiiige tager hensyn (det burde vi så istedet).
jan 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 867
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Så for mig at se, mærkelig at blive så skuffet over det..
mar 2011
Astrid - Læs hvad jeg skriver...Det var ikke et nu skal du fanden mig have spark... Men han ved jeg var der.. Og desuden bestemmer man ikke over hvordan man skal føle selv om det havde været praktisk Og jeg følte mig desværre svigtet..
Mvh TT
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Føler du dig svigtet fordi du mener at du gør alt for hesten, og at "det eneste du for til gengæld" er et spark eller hvordan?
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
Men tag det ikke så tungt. Den har jo ikke gjort det for st skade dig, men bare fordi du lige var "i vejen."
jan 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 867
mar 2011
Der blev han bange og han endte med en halthed da han tumlet rundt for ikke at træde på mig. Denne gang var han ikke bange og han burde "tænke" klart. (Læg mærke til "") Så derfor følte jeg mig svigtet over at han ikke tog mere hensyn....
Føler mig faktisk svigtet..