Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. lammeskind...
  • #1   22. apr 2009
    Der er også en ude i stalden der gør det. Det er så et Géle underlag med Lammeskind for og bag xD
    Det er vidst noget med at Géle underlag ligger bedre, under underlaget.

Rider du ikke ude ved Fuglesang ? xD

• #2   22. apr 2009 Både og xD

Har næsten lige flyttet min pony smiley min kommer der stadig rigtig tit =)

• #3   22. apr 2009 Det ridder jeg også med på min pony smiley

Hvorfor ? Fordi det gør at underlaget ikke slider hende oppe på ryggen. Kom sig af at hun var klippet med en for lille "firkant" oppe på ryggen så underlaget sled huden af så det blødte. Derfor ligger det under underlaget. Den der ligger over er hvis sadlen ikke ligger helt som den skal.

Fordele/ulemper ?! Fordelen er jo klart at det skåner huden.
    Ulempen er at der bliver rimelig varmt under lammen og så er hesten jo våd. Man kommerlidt længere fra hesten med sadlen, men det er ikke et så stort problem smiley

• #4   22. apr 2009 Mange bruger det til pynt, uden at tænke på, det løfter sadlen lidt fra ryggen..

Du kan bruge det hvis din sadel er lidt for bred, eller på anden måde ikke passer din hest helt perfekt.. Det fordeler trykket, og gnaver ikke hesten hvis der skulle være lidt buler i stopningen..

Det er også godt at ride med som det eneste, hvis hesten har varmeknubber.. smiley

Men tror mange bruger det bare som pynt..

• #5   25. dec 2009 ASSI : det kan jo være man ikke lige har råd til at købe en sadel der ligger 110% perfekt, og så er lammeskind måske en god løsning (:

Kommentér på:
ang. lammeskind...

Annonce