{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

heste handel. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg købte en traver sidste år, som ride hest, nu fik den konstateret spat i begge bag ben.
Jeg prøvede at se om vi kunne trække handel tilbage nej. det kan man ikke

da det er mere en 6 md. siden.

Og hesten ikke er handels undersøgt.

og prisen kun var 5000kr.

SÅ DERFOR UDEN SET OM I VIL BRUGE YIL SKOVSTURS HEST ELLER RIDE HEST:

SÅ få den handels undersøgt.

også selv om den kun koster 5000kr, og er traver.

det vil spre jer for at så i det valg jeg står nu. nemlig at lade den slagte.

Jeg er imod slagtning af heste, men det er den enste måde jeg kan få lidt for den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heste handel.
  • #1   21. apr 2009 Ja, selvfølgelig skal man lade en hest blive handelsundersøgt inden køb uanset pris. Ellers har man ingen mulighed for at bevise noget. Alt andet ville være tumpet. smiley

• #2   21. apr 2009 Øv ! Har fulgt med i din historie her i forummet, det er da trist du ikk kan afleverer den tilbage. Men på den anden side ja så var den nok bare blevet solgt videre vel.
    Er der slet ikk noget af gøre for hesten ?

• #4   21. apr 2009 Hvor er det trist og tragisk.
    Men men men. Hesten kan sagtens have fået det mens du havde den. min veninde købte en hest der var ren i røngten osv. 3 uger efter havde den spat. Så kan nu godt forstå sælger ikk vil tage hesten tilbage.

• #5   21. apr 2009 ja. Hvis jeg ikke får et svar for tidliger ejer idag, så bliver som sagt slagtet.
    Ved godt det ikke er fedt. men det er jo bedst hun får fred.

Dyrlægen sagde hun måske kunne blive ride hest om et år.
    for spat ka til tider fortgae sig, ved hvile.
    men 1 år!!!! og ikke en garen ti. den vil jeg ikke løbe, det er alt for mege penge ud af vinduet syntes jeg.

Det gør pnt ondt.
    iden i og græder da også. men kan ikke gøre noget, hvde hun så bare haft en mus, i stedet, kunne jeg havde opreret væk

• #6   21. apr 2009 Hestehaven. hvis det er en plga eller føl. så er der vist noget med de ikke må bøjeprøves undersøges. det må de vist først som 3 års.
    jeg er ikke inde i det endnu, men det kommer jeg.

• #7   21. apr 2009 Der må ikke lave bøje prøve på ungheste under 3 år, der ser dyrlægen dem bare på hårdbund og blødbund i alle gangarter. Sådanne blev det i hvertfald gjort med min, den gang jeg købte hende.

• #8   21. apr 2009 Du skal jo bare kunne bevise at hesten havde spat da du købte den, eller kan handlen ikk gå tilbage, Men for mig at se får du meget svært ved det

• #9   21. apr 2009 ja. Tidliger ejer har så lige dummet sig nu...
    Da vi ringet til hende igen sagde hun ville få en til at ringe.
    Og da de så ringede sagde de at KABBA VAR KØBT SOM SELVSKABS HEST!!! Hov der står i min kontrakt hun er købt som skovturs hest/ ride hest.
    de sagde gentaenge gange den var solgt som selvskabs hest. Og indrømmede også de kendet til fejlen. Så nu køre kampen igen, med hun skal tage den tilbge også øv. vi ikke fik optaget samtalen...

Kommentér på:
heste handel.

Annonce