{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Hvilken bog læser i??? {{forumTopicSubject}}

Ja... Man kan vist ikke lave så meget andet i denne varme...

Jeg er lige begyndt at læse Troldmandens Nevø af C.S. Lewis. Den er rigtig god, jeg læste hele serien for omkring 8 år siden, og den er stadig lige så god. Jeg har slugt 3 kapitler idag... Og der bliver nok læst lidt mere i aften.

Det skulle være den serie som har sat gang i alle de bøger der i den genre, bla. Harry Potter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bog læser i???
  • #1   10. jul 2005 Læser Briita og Silver igen og igen.. HeHe.. <b>:D
    -og øver mig i at ta billeder!

• #2   10. jul 2005 Jeg er ved at Læse: Momo AF Michael Ende, jeg synes virkelig han har en god fantasi

• #3   10. jul 2005 Jeg læser ikk noget.. Hvis jeg skal sige det ligeud: Hader bare at læse... smiley

• #4   10. jul 2005 Jeg forsøger endnu engang med Ringenes Herre og endnu engang er jeg ved at komme til den konklusion at den er aaaalt for langt.

Underligt nok når man tænker på at jeg ikke ellers ikke kan få bøger lange nok.

• #5   10. jul 2005 Camilse: Jeg kan se at du virkelig er god til at tage billeder, og har forstand på den slags med fotografier og sådan. Vil du ikke prøve at sige din mening om de her billeder,jeg har taget dem alle sammen. det ville være dejligt hvis du kunne fortælle om jeg kan være fotograf eller ej, og om der er noget jeg skal blive meget bedre til endnu. Altså jeg øver mig stadig meget i at tage ride billeder, det er je godt nok en torsk til smiley

Men her er et link til de biledeer jeg har taget:

(link fjernet)

• #6   10. jul 2005 Dorthe:Jeg gik os engang i gang med at læse nr. 1 i ringenes herre, men jeg synes den er kedelig at læse, så jeg så filmen i stedet, men jeg skulle skrive et referat om bogen hehe. det var det dumme ved det hele, så jeg så filmen i stedet smiley hhe det var i skolen jeg skulle skrive et referat. men fik ikkk læst mere end en side =)

• #7   10. jul 2005 mht LOTR så vil jeg mene at bøgerne er bedre end filmene, især fordi der er så meget mere med der. Men den tredje bog i rækken er efter min mening også alt for LAAAANG

• #8   10. jul 2005 jeg gider ikk læse ringenes herre. jeg synes de virker kedelie.. men har jo heller ikk læst mere end en side (:

• #9   10. jul 2005 Ringenes Herre!!!

For niende gang, femte gang på Engelsk. Har I læst Silmarillion, også af J.R.R. Tolkien?
    Den er helt fantastisk, i min mening næsten bedre end Ringenes Herre (selvom jeg havde svoret at det ikke var muligt!) og Ursula LeQuin's The Wizard of Earthsea romaner er også utrolig gode.

Med hensyn til LOTR filmene er Peter Jackson en typisk mand som kun ser monstre og blod, og slet ikke formåede at fange de dybere meninger bag teksten og karakterende. Han havde dog fanget Herredet virkelig godt, og Kudos til Ian McKellen...

Jeg læser også Pride and Prejudice af Austen for anden gang og Doctor Faustus af Marlowe.

• #10   10. jul 2005 LOTR bøgerne er helt klart bedre end filmene. Alle jeg stort set kender, som har læst dem synes de er bedst..

• #11   10. jul 2005 Aleksandra: Jeg har kun læst LOTR og så hobitten... Og jeg kan nu bedst lide hobitten smiley

• #12   10. jul 2005 Camilse: Sjovt, Hobbitten gjorde aldrig noget for mig. Måske jeg skulle prøve igen....

• #13   10. jul 2005 Læser ikk rigtig noget.. Kan ikk rigtig tage mig sammen når det er så varmt.. Så idag har jeg ikk rigtig lavet andet end at gå en lille tur med hunden og så skal vi til skive med nogle heste nu her..

• #14   10. jul 2005 Kan bare ikke få mig selv til at læse ringenes herre eller hobitten! Har prøvet så pludeslig finder jeg ud af at jeg bare læser uden at huske noget! Hehe

Kommentér på:
Hvilken bog læser i???

Annonce