{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læseheste?
  • #1   18. jul 2005 Jeg læser løs...
    Faktisk laver jeg næsten ikke andet smiley

Hvad læser du?

• #3   18. jul 2005 ja jeg læser meget.. jeg elsker at læse!!! lige for tiden læser jeg Bogen om Pim, den hanlder om en svensk pige der hedder Pim, hun har en pony ('Apollon) og en kæreste Tobias.. så handler den om Pim og Tobias´s forhold og at Pim skal på ridelejr i England

• #4   18. jul 2005 jeg læser midsommer

• #5   18. jul 2005 Jeg læser Ringenes Herre 1 - for 7. gang eller sådan noget.. Kan bare ikke få nok af de bøger smiley

• #6   18. jul 2005 jeg har læst Britta og Silver 1-14 tusind gange de er bare så gode..
    og Heart land de er også mega gode..

• #7   18. jul 2005 Jep, jeg er en læsehest hele året rundt ;P Og er i fuuuuld gang med den nye Potter smiley Ved ikke, hvad den handler om endnu smiley BØgerne er nu bedst på orginalsproget, og så behøver man jo ikke vente så længe på den udkommer smiley

Mvh. Charlotte Bogorm, med stort <b>B</b>

• #8   18. jul 2005 Jeg er lige blevet færdi med Da Vinci Mysteriet for 5 minutter siden. Jeg synes den er ok. Den er ikke fremragende, men den er ok. Den er ikke specielt godt skrevet, men til gengæld er den original. Plottet er super og jeg er vild med alle de små kryptiske kunst og religionshenvisninger. Jeg sad med en bog med billeder fra Louvre mens jeg læste den og det fungerede meget godt.
    Jeg synes desværre aldrig personerne bliver levende og troværdige og jeg var ved at brække mig over den romantiske slutning.
    Glæder mig dog til at læse alle baggrundsværkerne.

Jeg er også i gang med Ringenes Herre del. 1. Det er 2. gang jeg læser den og jeg finder den lige så ubeskrive kedelig som første gang. Den er direkte modsat Da Vinci Mysteriet. Den er rasende godt fortalt, men den er til gengæld alt for længe om at komme i gang.

Jeg har altid gang i noget faglitteratur. Ellers skrumper min hjerne ind og bliver til en lille tør sveske. Inspireret af Da Vinci Mysteriet er det lige nu italiensk renæssancekunst der optager mig. Da Vinci, Bottichelli, Michelangelo, Raphael osv osv. Derudover er det tempelriddernes historie. Det var jeg lidt inde og snuse til dengang jeg læste Jan Guillous tempelridderserie om Arn Magnusson, men nu har de for alvor vagt min nysgerrighed.

Sidst men ikke mindst har jeg altid en bog eller to i gang på engelsk, bare for at holde det ved lige. Der læser jeg Harry Potter bøgerne lige nu.

Nogen der kan komme med nogen gode forslag til hvad jeg nu skal læse?

• #9   18. jul 2005 Hehe... Heldigvis har vi delte meninger...
    Sys Ringenes Herre bøgerne er fantastiske - det samme gælder filmene smiley

• #10   18. jul 2005 Filmene er gode ja. Måske skulle man kaste sig over nogen gamle klassikere? Læse Moby Dick eller Oliver Twist eller sådan noget?
    Kom nu folkens. Vær lidt aktive. Del jeres favoritter med os.

• #11   18. jul 2005 Har jeg allerede gjort.. Hehe...
    Men kan nu også godt li at læse Hestehviskeren

• #12   18. jul 2005 Tjah... jeg nåede de tre kapitler af den bog jeg skrev om sidst... den ligger vist stadig på havebordet smiley

Måske jeg skulle hente den...

• #13   18. jul 2005 Tror det ville være en god idé ;P

Kommentér på:
Læseheste?

Annonce