16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Sommerlege: Nomineringer Sommerlege: Nomineringer
Det står sløjt til her, så nu vil jeg vise hvem der pt er nomineret, og så håber jeg på at få lidt flere nomineringer...
Inden jeg starter, så vil jeg blot sige, at jeg intet har med nomineringerne at gøre, og at de udelukkende er fra andre brugere her på HG. Desuden vil jeg ikke fortælle hvem der har nomineret hvem...
I kategorien Mest Irriterende Bruger, er det ikke slemt at blive nomineret, for det betyder blot at folk har taget det man gør til sig. Der er stadig kun nomineret en enkelt brugere i denne kategori, og jeg ved at der er mange derude som ville kunne finde på værdige nominanter i denne kategori.
<b>Nominerede: </b>
-Pernille HG LArsen
Den næste kategori er kategorien Den Mest Flinke Brugere på HG. Dem der nomineres hertil er dem som er særdeles hjælpsomme, altid i et godt humør og altid klar på lidt skæg. Pt er der nomineret 3 i den kategori
<b>Nominerede</b>
-Michelle S
-Anja R
-Louise B
Tredje kategori hvor der kan nomineres, er Den Mest Populære Bruger på HG, og dette siger jo sig selv.
<b>Nominerede</b>
-Anja R
-Camilse
Den næste kategor er Den Sjoveste Bruger på HG. Denne er en som altid laver skæg, og nogen gange tvivler man på om denne person egentlig er helt OK mellem ørerne, og dette er ment på en god måde...
Denne gang er der endda en begrundelse...
<b>Nominerede</b>
-Anja R: Tøsen er bindegal, men hold fast hvor har hun fået mig til at le mange gange.
-Krisser
-Tabita H
- Michael B: Fordi han laver skæg hele tiden, og ikke mindst pga.aprilsnaren
Den sidste pris er Attentionprisen, og dette er den eneste pris hvor man ikke kan nominerer sig selv. Denne person er en som gør en ekstra indsats både her, men også andre steder.
<b>Nominerede</b>
-Michael B: Fordi han altid er villig til at hjælpe. Og ikke kun gennem computeren, han er rent faktisk villig til at starte sin bil og køre land og rige rundt hvis man har brug for ham. Det er beundringsværdigt og Michael er min klare favorit på HG. Intet HG uden ham!
-Camilse
Det var så de nominerede... Vil i nominerer nogen også??? Så kig ind på min HP www.camilse.dk under sommerlege, og læs om denne og mange andre konkurrencer...
Camilse m. Looksen
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 5 Emner: 31 Svar: 520
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 5 Emner: 31 Svar: 520
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
nå så vil jeg da bare gå ud og tænke mig til stranden..hvis jeg er ekstrem heldig finder jeg måske en vandpyt ;D men ikke i det her vame vejr ;P
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.563
Sommerlege: Nomineringer