{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Moe fik en kæmpe flyvetur i dag. AV!!! {{forumTopicSubject}}

Halløj HG.

Jeg vil da lige benytte jeres opmærksomhed på mig, til at fortælle min flyvske undervisningstime i dag smiley

Når. Magic og jeg lagde super godt ud. Vi red udenfor i vores sidepull for første gang (hold kæft noget smukt vejr vi har i dag! :D). Det gik suuuper godt - den korrekte bæring kom lige fra en start af.
Når. Jeg rider så en lille volte og hvad gør den lille magic så!? han pisser fuldstændig af og laver en skrådt igennem med 2-meter-bukspring. Jeg bliver heldigvis på, men sidder på halsen. Jeg var fandme bange for at han ville stejle der igen smiley

Når. Videre forhelved! sådan skal han sku ikke tro han kan spille sine kort. Jeg rider så volten igen, og helt uden jeg kunne nå at reagere lavede at 2-meter-bukspring igen. På et tidspunkt lavede han et hjortespring og så lige bagbenene bagefter. Ja, hvem kan holde sig fast oppe i luften når man er røget ud at sadlen? jeg kunne i hvert fald ikke XD
Jeg dukkede selvfølgelig hovedet ned i en træpæl fra 3 meters højde (han fløj mig jo heelt op i luften) og så ned på jorden.
Så lå jeg dernede lidt og var gået i halt om halt i sort. Fik mig så rejst op.

FORHELVED! hvor jeg slap billigt! jeg ligger med hold i nakken nu og højre lår er ømt og blåt. OMG hvor jeg elsker min ridehjelm! smiley

Når. Jeg sad så og fik vejret lidt og så ville jeg op igen. Jeg red lidt videre i longe denne gang (jeg var fandme forskrækket!). Han hoppede igen og så steg jeg selv ned. Jeg skulle i ikke flyve lige i dag.

Og grunden til han gør det? Ganske enkelt! Fordi han har mulighederne, fordi han kan og fordi jeg ikke har noget bid til at rive tilbage i og sige stop så det gør ondt.. Jeg fortsætter stadig mit bidløse noget - men jeg må indrømme at da jeg sad på bænken sad jeg både med pisk- spore- dressur og bid tanker XD

En forslået
-Moe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moe fik en kæmpe flyvetur i dag. AV!!!
Kommentér på:
Moe fik en kæmpe flyvetur i dag. AV!!!

Annonce