{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Salg af pony, prisidé?! Hjælp! xD {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at sætte min pony til salg, men har ingen idé om hvordan priserne ligger i øjeblikker :s
Evt nogen hjælpsomme mennesker? smiley

Det er ponyen på min profil, men skal lige siges at næsten alle billederne er gamle, og de ikke er svarende til hvordan ponyen går nu smiley

Her er annoncen, hvis der er nogen der gider at læse? xD
Allroundpony med dressurtalent!!

Faika kan både springe, gå dressur, starte jagter og tærren! Hun har prøvet det hele.
I spring har hun startet op til Lb, og hendes bedste resultat er 4 fejl(en nedrivning).
Til højdespringning har hun sprunget 95 cm, men hun har kapacitet til mere.
I tærrenet har hun gået en 50 cm. klasse hvor vi fik et enkelt stop.
Af jagter har hun startet 2 jagter på 60 cm. og 80 cm. som begge er gået fint
I dressur har hun gået op til La1. Hun har gået Lc2 til 64,78 % i sommers, men er nået meget videre siden. Hun har gået en Lb2 til 59,65 %, og en La1 til 56,90 %, men har KLART kapacitet til mere, hun har bare brug for lidt mere træning.
Hun er en hoppe fra maj 2001, så hun er 7 år. Hun er 141 cm m. sko, så max 2’er, er dog ikke kontrolmålt, men jeg er 99% sikker på at hun holder 2’er mål. Jeg fik hende som 4-års, hvor hun kun var ryttervant, og har selv redet hende op til det hun kan i dag.
Hun er en sød pony, men til tider lidt besværlig at ride, og sælges derfor ikke til urutineret rytter.
I dressuren er hun rimelig enkel at ride, søger selv ned, og bærer sig selv, kan alle øvelser t.o.m. La1.
I spring går hun lb til mb baner til træning. Hun er rimelig nem at springe, men er ikke typen som springer af sig selv.
Sælges som allround-pony da hun holder af at komme ud til springstævner, men det er i dressuren at hendes stærke side ligger. Man kan mærke på hende at hun elsker at være med til jagter og med i tærrenet.
Selvfølgelig passet med smed, vaccination, tandraps og ormekur.

Prisidé: 25.000, men BESTEMT ikke en fast pris, da jeg bare søger den helt rigtige ejer til hende! smiley

Spørg hvis der er andet? smiley

Please skriv! smiley

BEMÆRK! DETTE ER IKKE EN ANNONCE, JEG SØGER BARE HJÆLP TIL AT FINDE EN PRIS PÅ MIN PONY!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af pony, prisidé?! Hjælp! xD
Kommentér på:
Salg af pony, prisidé?! Hjælp! xD

Annonce