{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Looksen gjorde det igen {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra min lille hyp... Og sådan som han opfører sig for tiden, kan man ikke meget andet end at være glad for ham

Igår skrev jeg et indlæg om at det begynder at skride fremad mht sadlen. Idag var det så spændende at se hvordan han ville opfører sig, hvem ved, måske vi var heldige at han bare var lidt sløv igår...

Han stopper hurtigt med at rende vildt rundt i longen(han har fået en ide om at han skal spurte rundt i longen ), og går efterfølgende pænt. Efter lige knap 10 minutter tager vi ham ind og min søster kommer med sadlen og jeg ligger den på ham. Ikke så meget som en gang pustede han sig op eller spændte han sig op. Han stod stille og roligt(helt afslappet, hvilede på det ene ben), og først da jeg spændt gjorden det sidste stykke blev han lidt sur.

Turen på ridebanen gik smertefrit. Han var sur i starten som han plejer, men efter et par runder på banen, begynder han at gå med ørerne fremme

Efter at have gået med ham nogle minutter kom han op, og jeg turde at give lidt slip i ham på vejen op til stalden. jeg kunne endda selv sadle ham af , vel og mærke uden han var bundet eller der var en der havde fat i ham. Det er over et halvt år siden jeg kunne det sidst

Bagefter var han lige henne og blive spulet og så kom han på fold. Og han var super lykkelig da han kom ud...

Min søster var med i stalden, og fik taget billeder af mig og Looksen, dem har jeg ikke særlig mange af

Da han kom ud på folden fandt han ud af at bigballen der står derude er alletiders til at klø sig på

Og så har jeg for første gang set min hest rulle sig

Nå... Håber i har haft/får en god dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Looksen gjorde det igen
Kommentér på:
Looksen gjorde det igen

Annonce