{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

[Hest] Han gjorde mig glad :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft den bedste dag med Looksen idag... Han kom hen til mig da jeg kaldte på ham ude på folden.

Så tog jeg ham ind og gav ham lidt foder. bagefter ville jeg tage ham med ud og gå en tur. Det er længe siden han har været oppe og gå ved den store vej, men han plejer altid at tage det pænt. Og det gjorde han også idag smiley Og han var helt cool da der kom en cyklist, og dem plejer han ellers at være bange for.

Da vi så gik forbi køernes folde på vej hjem, begyndte kalvene at løbe hen imod os, og så skulle den røde lige blære sig lidt, så han satte halen i vejret og så havde han ikke tid til at vente på mig længere. Men han stoppede da jeg bad ham om det og så stod han og begyndte at fnyse af kalvene.

Tilbage i stalden tog jeg så trense og gamascherne af ham, og så tog jeg ham en tur med ud på ridebanen. hanvar lidt sær da jeg begyndte at tage en bom frem, og de første par gange sprang han højt over dem, men så fandt han ud af at det ikke var et kæmpe spring og så gad han knap nok løfte benen.

Så begyndte det at blive lidt varmt og jeg tog min trøje af. Det syntes Looksen bestemt ikke var sjovt og han begyndte at se noget nervøs ud. Så tog jeg trøjen i hånden og kørte den over halsen på ham, og så bandt jeg ærmerne rundt om halsen på ham. Han stod bare stille og roligt mens jeg gjorde det.

Bagefter parkerede jeg ham midt på ridebanen og fik ham til "at give hov" og strak vi benene helt ud.

Tilsidts tog jeg først trøjen og om mulen på ham, og så bagefter op om øjne på ham og så træk jeg ham mens han ikke kunne se noget, og han tog dt helt cool smiley

Det sjoveste af det hele var da jeg for fjerde gang ville løfte hove på ham at så lagde han mulen om på min ryg og så begyndte han at nusse mig.

Og da han havde fået en spand med havre i så stak han hovedet ned i spanden og da han ville tage det op igen så sad den fast. Og han lignede bare et kæmpe spørgsmål...

Uh... han er en skøn hest smiley Også selv om han ikke vil have hverken rytter eller sadel på ryggen smiley

Camilse m. Looksen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [Hest] Han gjorde mig glad :D
Kommentér på:
[Hest] Han gjorde mig glad :D

Annonce