{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

siden smed skifte :O {{forumTopicSubject}}

Nu er der sart gået omkring et halv år siden jeg skiftede smed, og hold da op hvor er der edenligt sket meget smiley
Ved dem "gamle smed:
Tabte hun skoene ca. hver min. anden uge, selv om hun havde klokker på 24/7
hun sprang grmierne når hun havde smed
stejlede på staldgangen når hun skulle havde smed
Når hun tabte en sko var hun ekstremt halt på benet.
Altid halt 2 dage efter smed.
Der kunne ofte gå 12 uger inden han rent faktisk kom næstegang, og havde man akut brug for smed var der ikke noget at gøre.

Så fik jeg ny smed, og hold da op en øjenåbner XS Han viste mig hvor skæve Schakiras hove edenligt var smiley Det er heldigtvis blevet rettet op nu. Nu går hun uden klokke på fold, og har kun tabt én sko på et halvt år, og selv om hun manglede en sko var hun ikke halt smiley Hun har nå fået den rigtige vinekl på hovene, og den rigtige dybde i hoven smiley Han opdagede en kæmpe hovbyld som den forrige smed havde overset, samt hun havde surstråle, som han ikke havdeopdaget, og derfor fået med op i hoven da han satte nye sko på :S Han kommer altid til tiden, på de aftalte dage, Og Schakira har ikke stået på bagben, trippet eller lignende siden jeg skiftede smed, og alle hendes grimer er i god behold ;P

sikke en forskel det kan gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  siden smed skifte :O
  • #1   24. feb 2009 Hvor er det godt at høre at du har fundet en god smed smiley
    Hvem er det du har nu ?

Jeg har samme problem som dig, næsten, men Idol..
    Han stod ikke lige højt rå forbenene og var skåret helt ned i dragterne på bagbenene, så han faktisk havde mega ondt i sine ben hele tiden..
    Men min nye smed har osse fået det rettet rigtig godt op på bare en gang smiley

• #2   24. feb 2009 Nu har jeg Jan Krogh smiley

• #3   24. feb 2009 det lyder da super..
    jeg havde også en smed på et tidspunkt...
    for at løfte Pichans ben, så hev han bare i hende..
    hun løfter nærmest når man kigger på det normalt.. ej hvor blev jeg bare sur.. han tog slet ikk hensyn til hesten,.
    så fik jeg ny, og han er rigtig sød.. både ved hesten og ved os.. og så skulle mit føl have smed første gang, og der var han rigitg sød, og tålmodig.. fååårk jeg var flippet hvis det var den første, og han så bare havde hevet i ham.. haha

Kommentér på:
siden smed skifte :O

Annonce