heej heej
hej .
jeg har store poblemer med min hest lige for tiden ,
jeg har lige været på ridelejer her i weekenden , det var sgu ikk ret fedt at have den dumme krikke med !
hun tager hele tiden bidet , og det er ikk bar små ruk , de er virkelig store og hårde , og de kommer lige pludselig og hele tiden . hun hiver tøjlerne ud a hænderne på mig . og så trækker hun hovedet ned til jorden og så op igen og slår med det .
hvis jeg så holder igen på hende . så hun ikk kan ta hovedet ned (selv om det gør mega ondt i hænderne og er hårdt og svært) så begynder hun at slå med forbenene og stejler og hopper og ja i ved .
det er SÅ træls ! jeg kan ikk lave noget som helst med hende for det er konstant , det er store hurtige ryk !
da jeg så var på ridelejer , var vi jo nogle yøser der lige skulle ud og jorde i skoven . men da min hest først kom igang løb hun bar , jeg kunne slet ik stoppe , for hvergang jeg tog i tøjlen lavede hun det ryk der , jeg kune INTET gøre .
det er så svært at forklare , for det lyder som et hel alm. problem , sådan føler jeg det bar ikk , jeg har redet mange heste op og såden . mange problem heste . men det her det kan jeg godt nok ikk holde til . min nakke er hel smadret fordi mit hovede bliver kastet tilbage .
hår vi skriter hel alm. hvor jeg har sådan normalt fat i tøjlerne , og hun så liiii skal en lille smule ned i tempo, så bar jeg lige tar en lille bitte smule i tøjlen så rækker hun .
selv når hun har hel løse tøjler så slår hun med hovedet .
det har ikk kun været i de her weekend , det er bar her jeg sys det har været værst . hun har været sådan i 2-3 måneder nu , hun er slet ikk til atholde ud at ride på .
jeg har tænkt på om et andet bid kunne hjælpe ? eller om jeg skal ha en eller anden til at undersøge om det måske gør ondt ? hun fik respet tænder i febuar , så det er ikke det .
kram .
mar 2004
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 197
har tænkt på fuldstændig det samme .
det er sidst i marts hun har fået respet har lii kigget efter , og der sku ikk ha kunne ske så meget siden ,
og det med hendes ryk , ja det kunne jo være at det er det , men når hun bar får lov til at løbe eller springe så er der ingen ting der , så kunne ikk forrestille mig det kunne være det
aug 2004
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 285 Svar: 1.472
mar 2004
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 197
heej