{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

hurtig slankekur?? {{forumTopicSubject}}

hey

her er historien: min dv på 170, 15 år , har været skadet, og stået stille i ca 5 uger. han har fået boksro i 1½ uge, derefter sygefold. i den periode fik han sin wrap, og 1 kg rød fibermix om dagen. det har han trivedes fint på før i tiden uden problemer.

men i den periode han står inde, lægger han sig ud XD
der er jo en del havre og majs i den blanding, og jeg har ikke kunne sætte ham ned i mængde, da han jo fortsat skulle have sine vitaminer og mineraler.

nu er vi igang med genoptræningen, og er oppe på 8 x 2 min trav. han puster og sveder lidt efterhånden XD...
er gået over til sukkerekstraherede roepiller (max 5% sukker), og 200 gram racing minerals. (ren vitamin).

pga den øgede mængde fiber i maven, fra roepillerne, spiser han 10-15 kg wrap i døgnet. (er i hønet, så jeg har tjeck på det).
tror ikke på at tage wrappen fra ham, da han vil æde sin halm.
synes han taber sig liiiidet, men ku da godt håbe på en hurtigere kur.. (men det kommer vel, i takt med at vi kan svede mere dagligt)

har i nogen gode forslag.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hurtig slankekur??
  • #1   7. feb 2009 Måske et finmasket hønæt, så får den ik ud så meget wrap, samtidig som der jo er wrap der så den ikke spiser sin halm?
    Evt. køb noget flis og brug i stedet for halm og giv den mindre wrap?
    -TR

• #2   7. feb 2009 tiril: han har et fintmasket hønet allerede...
    nej han skal ikke spise sin halm, men tror ikke på at det hjælper at tage wrappen fra ham, og sætte ham på tørv. så stopper forbrændingen vel? den skal vel som hos os mennesker holdes igang, for at vi kan tabe os...

• #3   7. feb 2009 Altså min hest står på flis (spåner) og spiser hø, og er han tyk får han bare lidt mindre hø og så taber han sig jo;) Det gør du også vel hvis du spiser mindre;)
    -TR

• #5   8. feb 2009 Slet indlæg

foderet syns jeg ikke du skal gå ned i - men byt wap ud med hø - og så motion -
    Elers er skt hypolyt - high fiber - super godt det er uden ret meget stivelse

Det hjælper ik med hurtig "sultning" - de skal være over en lang periode.. men wrap feder mere end hø og jeg synes 15 kg lyder af meget .
    evt del 10kg over i 3 dele så han får noget over hele ´dagen. - hvis du ik har mulighed med hø.

Kommentér på:
hurtig slankekur??

Annonce