Frossen / Kold skulder {{forumTopicSubject}}
Hey alle, håber at der er nogle der har lidt erfaring med dette.. Ser i , jeg fik en unghest i sommers som var 1000% ren i røngten og bøjeprøve og 10 dage efter var han pludselig for halt til at skridte normalt. Først troede vi at det var en hovbyld. Så vi behadlede dn således og tilkaldte smeden et par dage senere.. Der var ikke skyggen af en hovbyld, så fik vi travlt med at få ham til dyrlægen. De kunne så se at det va i skuldren ved at bedøve ham gennem benet end til han ikk haltede..
Han fik en ledbehandling og 3 ugers boksro. Så fk han endnu en ledbehandling og 3 ugers boksro . Men det hjalp ikke. Så dyrlægen foreslog at han fik 4 måneders fold og så måtte vi se på ham derefter.
Dyrlægen sagde at han var væltet ude på folden og at der så var noget med skulderleddet. Han kaldte det en kold skulder.
Nu har han så været halt siden 27 August 2008 og han er det stadig. Altså snart 5 måneders halthed..
Så jeg ville spørge om der er nogle der har oplevet det samme? Min sidste hest blev konstateret kaput, så vil helst have afvide nu om hvad chancerne er.
Er selvfølgelig forberedt på det værste, men det ville virkelig hjælpe mig hvis nogle kunne fortælle mig om hvor gode chancerne er
Hilsen Katrine & Caezar
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 88
Frossen / Kold skulder