{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

plis Hjælp Valle var underlig! )': {{forumTopicSubject}}

hmm jeg forstår det virkelig ikke!

DET ER 100% SERIØST OG JEG VIL VIRKELIG GERNE HAVE HJÆLP!

Vallentin var igår bare så dejlig! Og gik 100% til mine forvendninger, da han kun har været ude på banen 2 gange, ellers er vi inde og ride!

I dag da jeg kom, jeg kunne ikke være ude ved ham i så læng tid da jeg skulle noget idag, så Mette tog ham så ud, stille og roligt! For at stille ham m´hen til strigle pladsen!
Da begyndte MIT MARRIDT!
Han begyndte at løbe ud da hun holdte ham, Jeg forstod det virkelig ikke, men tænkte ikke rigtig over det, så stillte hun ham hen til strigle pladsen, hvor han rystede, og han svedte! )':
Jeg begyndte at strigle ham, men han blev ved med at flytte sig og han var virkelig bange!
Så ville jeg tage sadel på, det gik da os fint nok, men jeg var bange for at blive sparket da han blev ved med at sparke ud
Når men så kom der to voksende ud, men de gik da bare igen, og sagde det sikkert bare var rotter! Men han var virkelig bange! Han rystede hele tiden!
Så kom Monna ud (hun er hjælper på rideskolen) og sagde at jeg skulle passe på.
jeg tog hovedtøj på (mette gik med mig i noget tid) vi gik så uden for at faldt lidt til ro men rideskolen ligger op ad en skole så de larmer og løber han fik et chok hver gang!

Da jeg var færdig tøvede han lidt da jeg ville trække ham ind i halm laden (der har vi bokse og der står han) han gik så med, jeg stilte ham og da jeg var færdig stillede jeg ham ind i boksen.

hvor han kom op og køre igen!

Monna sagde at det måske var hans side ven xD fordi at det er en ung hest, og skal ud hver dag, de havde så ikke været og lukke den ud, og den stejler inde i boksen.

jeg er bare bange for at jeg skal starte forfra!
Hvad skal jeg gøre? )':

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plis Hjælp Valle var underlig! )':
Kommentér på:
plis Hjælp Valle var underlig! )':

Annonce