{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

vurdering af hest {{forumTopicSubject}}

jeg har min venindes hest til salg her inde... men undre mig over der absolut ingen henvendelser er kommet...

så ville høre folk vurdering af hvad han kunne være værd pris mæssigt??? (jeg har intet med prissætningen at gøre)

hesten:

VIDEO AF KENZO
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=109723

Info:
- dansk varmblod
-fylder 5 år til sct. hans
- er 163 i stg
- rød med hvid stjerne og 2 hvide bagkoder
- Trailer og stævnevant (kan køres alene og med anden hest)
- trafiksikker, kan rides ud alene og med andre, i både lys og mørke
- er passet med smed, vaccination og tand raspning..

afstamning:
Far: A´Gon
Farfar: A´Khan Z
Morfar: Chrevi´s Cavallo

Kenzo nyder at arbejde,er startet til D stævner, med placering i LC2 og LC3.. Han er startet i debutant og LD spring til D stævner, og springer LC til træning...

Han kan enes med alle på folden, og er sød at trække frem og tilbage..

Kenzo elsker at nusse, blive striglet, og få en masse opmærksomhed og kærlighed smiley

http://www.hestegalleri.dk/uploads_mar/618656.jpg?06-01-2009 20:23:38

http://www.hestegalleri.dk/uploads_mar/618661.jpg?06-01-2009 20:23:38

Hvad ville i vurdere denne hest kunne sælges for???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vurdering af hest
  • #1   13. jan 2009 Prisen virker fin, altså de der 40-50 tusind.

Men problemet er, jo at folk tænker over krisen. smiley

• #3   13. jan 2009 Jeg mener det er en fair pris.
    Det er jo en 5 års, så man kan jo nå meget på den.
    Men finanskrisen gør nok en del desværre :S
    Ellers lækker hest (:

• #5   13. jan 2009 ja finanskrisen kradser over det hele synes jeg... heste som før har kostet 50.000 kan man pludselig kun få 30.000 for... det er utroligt...

nej hans gangarter ser ikke ud af ret meget, det er jeg enig i... men jeg har redet ham en enkelt gang, og der blev jeg chokeret over det sving han har i traven smiley

• #6   13. jan 2009 grunden til at hun rider uden bøjler er fordi hun ikke kan sidde ned på den med bøjler, så uden bøjler er hun "tvunget") smiley og for at styrke hendes balance

• #7   13. jan 2009 jeg synes prisen ligger lidt for højt.
    jeg ville vurdere ham til 35000.
    og nu hvor der er finanskrise til 30000.

• #8   13. jan 2009 karina
    jeg er enig.
    hvis man sammenligner med andre heste herinde står den ALT for højt.
    jeg skal ud og kigge på en der kan det samme i weekenden. den koster 20 og efter hvad jeg kn vurdere er den lige så fin

• #9   13. jan 2009 altså nu har jeg jo intet med prisen at gøre, da det ikke er min hest smiley

• #11   13. jan 2009 Synes hesten er fin, men synes også prisen er lidt i overkanten og det er såmænd ikke på grund af nogen finanskrise.... synes det er et overvurderet emne blandt alm. mennesker,.... Dog kunne jeg evt. godt tænke mig at se hesten under anden rytter (ingen kritik) men man fornemmer godt at nedsidning ikke er hendes stærke side og det gør altså en del ved videoen og også hesten gang, da hun sikkert bruger enormt meget energi på at sidde i sadlen, bare en idé til din veninde og intet ondt om hendes ridning, men ren og skær salgs idéer.... og så nogen lidt øvelser ind i videoen. En hest til de penge vil man gerne kunne se at den kan mere en skridt, trav og gallop...
    Men en bedre video og bedre billeder...

• #12   13. jan 2009 stavefejl er gratis

• #13   14. jan 2009 Vil også mene at det ville være en god ide at vise den med en anden rytter... Det ser ud som om den ikke får frihed nok fortil til at kunne arbejde ordentligt bagfra...

Kommentér på:
vurdering af hest

Annonce