392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

er der noget jeg hader er der noget jeg hader

så er der eksamer...
har lige været oppe i tysk, og fik 8 , det er nok en ganske fin karekter, bare ikke for mig. min høretekst kunne man kun fatte det første af , for det sidste mumlede hun, og man kunne ikke høre hvad hun sagde. min læsetekst var møgsvær, og svarer ihvertfald til 10 klasses niveau. det handlede om anden verdenskrig, og ja det interessere mig minus.
jeg er simpelthen så skuffet, og træt af at jeg altid skal være uheldig, når det gælder eksamener.. i min karekter bog ligger min mundtlig tysk på 9.
ja hmm lige lidt brok fra mig..stiller høje krav til mig selv, når det gælder skole.. andre der har været oppe i møgsproget tysk

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der noget jeg hader
  • #1   27. maj 2005 jeg hader tysk... grr... det er jordens mest latterligesprog!

• #2   27. maj 2005 pyha ja hader dem oss..
    Har været oppe i Fysik og Engelsk intil videre..
    Fik 11 i fysik og 10 i engelsk.. såe godt nok...

• #3   27. maj 2005 har kun været oppe i skriftlige årsprøver, venter med eksamen (geografi) til d. 15... men så har jeg lige mundtlig matematik og mundtlig historie at hygge mig med så længe...
    Kan nu ikke forstå du hader tysk, det er mit yndlingsfag! har også valgt det på højniveau i 3.g næste år, så glæder mig!

• #4   27. maj 2005 11 i fysik...?! wauw.... jeg tror at når jeg skal til eksamen vil jeg få 6 i tysk og 03 i tysk! =S

• #5   27. maj 2005 øjj 11 i fysik.. hva er du født med en hvis kittel på... tillykke med det wauw..
    patricia hæ hæ jeg kan simpelthen ikke fordrage det sprog smiley

• #6   27. maj 2005 Jeg er bare helt vildt irriteret på mine eksamer!!! Grrrr... Har lige trukket det jeg mindst ville have i det hele indtil videre! Hvor heldig er man så? :oS

• #7   27. maj 2005 Hehe tak.. nejh det tror jeg da ikk..
    I jul havde vi en geografi aflevering. fik 13..! hehe er nu meget glad for mine karekter.. læser næsten aldrig til eksamen!

• #9   27. maj 2005 Hmmm... Nu er de eksamner man har i folkeskolen, noget de fleste burde kunne klare, hvis man bare sørger for at følge lidt med i ens skolegang...

Om det har været svær, skal jeg ikke kunne sige, men iflg reglerne skal der være noget så den svage elev kan klare sig godt og at den stærke elev kan få noget udfordring... Hvem der så får hvad er jo noget tilfældighederne bestemmer smiley

• #10   27. maj 2005 Kender det Michelle! Da jeg fik det jeg <b> ikke </b> ville have i dansk fik jeg alligevel 9, men fy fårn med det matematik!

• #11   27. maj 2005 hehe... Er igen ikke helt enig. Jeg synes matematik er sjovt, det samme med kemi... Geografi og engelsk er derimod slet ikke mig... Fag som historie, fysik o.lign har jeg et ret neutralt forhold til. Dansk synes jeg er meningsløst. Hvad jeg jeg bruge det til at når jeg laver en psykoanalyse af den lille rødhætte, så handler den i virkeligheden om incest og lign.? fortolkninger af bøger ødelægger dem totalt, hvorfor dele en ellers glimrende historie op i små dele og se hvad den i virkeligheden handler om?

• #12   27. maj 2005 camilse- ja det er jo også det jeg siger at jeg var ekstrem uheldig at få denne tekst.. og jeg følger skam godt med i skolen,og får gode karektere. dette er rent faktisk det første 8 tal. det er derfor jeg ikke er tilfreds smiley

sprog plejer også at være min stærke side, bare ikke tysk. jeg kan sagtens læse det, men har svære ved at tale det..
    fik 11 i engelsk sidste år, ved en prøv eksamen smiley

• #13   27. maj 2005 ja det er jo så dem der fik 5 i tysk haha var oppe i 10 klasses prøven

Kommentér på:
er der noget jeg hader

Annonce