{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

endnu et indlæg omkring folks stemmer. {{forumTopicSubject}}

Sidder her og morer mig lidt. Efter det nye system er blevet indført og alle skulle have nye point, kan man virkelig se hvilke folk der bare sætter et tal på en hest, uden at stemme med sind og hjerte...
Folk der før gav top karakter giver pludselig langt under osv.. ingen mening me det overhovedet :0(

Og pludselig kan man se at folk lige har lagt en besked eller to til hinanden og så bliver stemmen ellers ændret ned eller op, alt efter hvordan samtalen er gået.

Skal vi ikke begynde at stemme med hjertet og ikke for venskabernes skyld?

Og når så vi har givet en stemme, så lad jer ikke presse til at ændre den, bare fordi den anden lige skriver "jeg gav altså din 2 point mere" osv..

Bare lidt brok fra mig! Håber I vil tænke over det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endnu et indlæg omkring folks stemmer.
  • #2   14. feb 2004 Jeg synes som hel ny i hestegalleriet at det er kedeligt at man ikke kan give 6 point
    Jeg tror mange føer sig nød til at give 7 for ikke at trække et gennemsnit ned hvis det er over 5, eller måske helt undlade at stemme.

En anden ting der kunne være sjovt var om man kunne se brugernes gennemsnit på de afgivne point, så kunne man også se om man lå højt eller lavt i forhold den enkelte brugers gennemsnit, men det ville selvfølgelig kræve at det rent teknisk var muligt for webmasteren.

KH bent

• #3   15. feb 2004 Vidste ikke man kunne ændre sit point.. der kan man bare se:)

Synes også mange er tilbøjlige til at give 'lige over' Eks. hvis jeg har givet et 5-tal så for jeg et femtal tilbage. Om omvendt. Men det må folk selv om. Jeg må indrømme jeg selv giver mellem 5-7 oftest, og synes jeg hesten skal have mindre så undlader jeg at give vedkommende point.

Det er bare min politik:) For synes folk har svært ved at acceptere lavere points end 4. Og så får man bare smidt lige over som før nævnt. Noget pjat jo:)

Kommentér på:
endnu et indlæg omkring folks stemmer.

Annonce