{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Forfærdeligt... :'( {{forumTopicSubject}}

jeg red tur med min veninde idag... vi havde en rigtig god tur.... det hele var gået fint.... så ville vi tage en sidste trave tur.... hestene gearede hinanden op... foran os kom en sti med træer på hver side.... Min veninde drejer for skarpt og vælter.... Hesten glider i mudderet og falder.... min veninde sidder fast og bliver trukket med ned... hesten lander oven på hende..... det hele går så stærkt...Jeg når slet ikke at reagere...
Jeg bliver fuldstændig forvirret men beslutter at blive ved min veninde... men den hest jeg red på ville fortsætte efter den anden... Jeg drejer den hen mod min veninde og den stejler. jeg kunne intet gøre og den forsætter efter min venindes hest. Jeg kunne ikke se den nogen steder. Ved lyden af den anden hests hove satte den farten op og forsvandt...jeg ville ride tilbage til min veninde... der var langt med en modvillig hest.... Jeg kommer tilbage og min veninde ligger på jorden.
Jeg hopper af hesten, den ville ikke stå stille så jeg måtte hoppe af i galop.... Jeg får sat mig ved siden af hende og så ser jeg hendes fod... den er hævet... meget hævet....
Jeg får hørt hende ad om hun er okay... hun havde det fint... men hun havde meget ondt i sin fod.... jeg får båret hende op på den hest jeg red på og jeg trækker hende hjem.... for at få hende til at glemme smerten synger jeg for hende....
Jeg har aldrig nogensinde været så bange i mit liv før...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfærdeligt... :'(
Kommentér på:
Forfærdeligt... :'(

Annonce