968 visninger
|
Oprettet:
En ulykke kommer sjældent alene! {{forumTopicSubject}}
Ja, det er sgu virkelig noget om sagen! Lide uhyggeligt som det passer.. andre som kender til det?
maj 2006
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 637
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Men en jeg kender har hest;
Først styrtede de i hallen.
Så var den urengående..
Da den nogenlunde var klar, blev den sparket på fold.
Så den havde et KÆMPE knæ.. - det skulle hvile.
Så gik der betændelse i, en slags muk, der skulle vaskes og ordnes.
Også her tabte den hvis en sko..
Hesten var stadig urengående, da sået efter LANG tid var ved at gå væk, tabte den så en sko iiigen..
Så den ikke kunne gå igen, stadig ikke rengående..
Så, nu skal den den ha ny sko mandag.. Så skal de prøve igang igen.
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
Bagefter opdagede vi at den havde en tumor på æggestokken - altså i en meget sjælden type operation..
Så i det 1½ år vi har haft hende har hun været under ridning en 10-20 gange kun
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
for nogle år siden under hendes uddannelse til kok fik hun kyssesyge, det resulterede i hun skulle gå næsten 1 år om,, derefter er hendes daværende kæreste hende utro...
nu er det startet igen efter hun blev gravid så går hendes bil i stykker og da den var fixet gik den i stykker igen, derefter har hun lidt af voldsom kvalme, da det avr væk fik hun kraftige smerter i lænden da det så var ovre fik hun irriteret tandkød pga. hende hormoner som kan gå hen og udvikle sig til tandsygdommen barktulose eller noget i den dur...
hun er bar uheldig hvis nogen er det
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Min den gamle hest, havde den ene småskade efter den anden, og endte i sommers med en så slem skade at hun måtte aflives :s
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
ulykke nr:
1) min Mors hest bliver sparket ihjel af en brygger hest så flytter de andre heste
2) det nye sted for min gamle hest en fold skade så nu han gronisk halt
3) min ung hest bliver sparket og for en kæmpe flænge på knæet ved lår benet så der gik tilridningen istå og da han så var ved at blive rask
4) så saver jeg mig selv i lille fingeren med en rundsav så der gik tilridningen os lige i stå og da jeg så begynder at kunne ride igen
5) finder jeg ud af at den sadel jeg lige har købt er flækket i bummen da jeg skulle skifte kopjern så nu tilridningen igen gået i stå ind til jeg får råd til en ny sadel
En ulykke kommer sjældent alene!