hmm et ret forsinket inlæg {{forumTopicSubject}}
men her kommer det da...
Ja jeg stod nu endnu engang og skulle ha flyttet mine heste, da jeg skulle flytte til århus... Jeg havde egentlig opgivet, for uanset hvad jeg prøvede så lykkedes det ikke, så jeg var ved at gøre mig selv klar til den svære beslutning, nemlig at sælge mine elskede heste... jeg gik i rigtig mange dage, og var rigtig ked af at, for de heste er virkelig det bedste jeg har...
Da jeg så en dag kunne mærke at jeg blev mere og mere ked af det, skaev jeg til min frelsende engel (Michael for at få et par opmundrende ord. Jeg forklarede ham, hvad det var som gjorde mig så ked, men der gik ikke længe, før han allerede havde en løsning på mit problem (endnu engang) Nej han kendte sørme lige nogle rare mennesker i århus omegn, som jeg da lige kunne få nummeret på... så jeg styrtede ind til telefonen, og fik en snak med en dejlig rar dame... og ja selvfølgelig havde de plads til mine 3 muler... hun sagde at jeg bare kunne komme med dem, når det passede mig, så jeg skyndte mig tilbage til min pc, for at fortælle ham den gode nyhed... Jeg var bare så glad, at jeg slet ikke vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv...
Nå men så et par dage efter, kunne jeg se et andet kæmpe problem.. Hvordan skulle jeg nogensinde få dem flyttet der ned, med den oplevelse Denicia havde sidst hun skulle i en trailer... Da jeg så snakkede med min frelsende engel igen kunne han jo mærke at der var noget galt, så jeg forklarede endnu en gang et problem til ham, og vupti, så var han klar med en masse opmundrende ord, om at det nok skulle gå, hvis jeg ikke tænkte over den hændelse sidst, den dag jeg skulle læsse dem, hvis jeg bare gik igang med det, men en positiv instilling. så det ville jeg da prøve... Men jeg bad alligevel dr dyrelæge om at komme ud for at give Denicia noget beroligende, da jeg var sikker på at det ville hjælpe en smule. Nå men dagen hvor de skulle flyttes kom, og jeg gik der ud med den mest positive instilling jeg har, og startede med Aske... det tog 10 min og så var hun inde... jeg besluttede mig for at prøve med Denicia, inden dr dyrelæge kom, da der stadig var lang tid til... så jeg hentede min dejlige mule og gik ud til traileren som om at intet var hændt, ja og hvad skete der, jo hun gik lige op i traileren helt uden problemer, og så stod hun bare der meget pænt, og ganske stille og roligt... så kunne dr dyrelæge jo godt afbestilles... og vi kørte afsted...
Hestene ankom helt uden problemer, så nu er de bare det beste sted de nogensinde har været... Jeg har fået to meget glade heste, det lyser ud af dem, at de bare har det bedre end nogensinde... og alt det er takket være min frelsende engel...
Syntes lige at det har var en måde at takke ham endnu enagan på, og fortælle alle jer andre hvor dejligt og hjælpsomt et menneske han er..
Så endnu engang mange tusind tak for hjælpen Michael...
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.507
Hvorom alting er, er jeg sikker på at duine heste nok skal blive ved med at have det godt derude, hvor de står nu, ihvertfald så de begge meget glade og tilfredse ud sidst jeg var derude og se til dem...
Og igen: Er der noget som helst, så ringer eller skriver du bare....
Og selv tak, det var da så lidt....
Mvh. Michael
Blogger
Følger: 221 Følgere: 267 Heste: 8 Emner: 1 Svar: 3.032
jan 2004
Håber stadig at jeg bliver i stand til at fuldføre "Tour de HG" på trods af det for tiden meget skrantende helbred...
Ellers må jeg ski gøre det i kørestol, for komme derover skal jeg ihvertfald!!...
Vi ses... (Før eller siden)...
jan 2004
Nat-nat....
hmm et ret forsinket inlæg