{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

for meget? {{forumTopicSubject}}

hej HG'er,
jeg har tænkt på en ting. nemlig min hest Shantih.
jeg købte hende i febuar, hun er en rar hest men!
nu er jeg kommet i tanke om en ting: har jeg givet for meget for hende?.
hun var lidt tynd(pga. orm) og havde så'en meget underhals. hun kan intet dressur! hun kan race og springe. hun er halv araber og halv travhest.
hnu er godt nok en dygtig spring hest men kan også kun race, hun kan skifte galop automatisk .. men! hun er 15 år og jeg gav 16.000,- for hende.
og har kun haft en smule problemer med hende!
hun er en rar hest i natur og overalt faktisk, hun er ikke afhænig af flokken, men hun kan ellers ikke noget.. springe ja.. og race.. men ikke engang et ordentlig anspring kan hun.. !! jeg har måtte løbe hende i gang, gang efter gang, hun forstår ikke schenklerne og tager bidet nu of da.. men hun er virkelig en rar hest...
men 16.000,- for sådan en?
jeg tror jeg købte hende af medlidenhed, for der kom nogen helt fra københavn for at se på hende.. de ville springe på hende hvis de fik hende kunne jeg regne ud.. og jeg syntes det var synd så jeg tror det var af medlidenhed.. for hvorfor ellers? jeg brød mig ikke om hende og syntes hun var schenkell døv.. men var det for meget jeg gav for hende??
jeg ved hun aldrig bliver den >>perfekte<< hest ..

er der nogen af jeg der kender det? eller har prøvet at købe en hest pga. medlidenhed med den?
jeg har aldrig brudt mig om hopper,.. men var det af medlidenhed? og gav jeg for meget for den medlidenhed??

- Louise H.
ps. håber nogen kan give svar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for meget?
Kommentér på:
for meget?

Annonce