{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm...
  • #1   3. maj 2005 forstår ikke helt tror jeg.. hvor man vil ha den ska gå på fold??

så ville jeg nok helst vælge en mark med bakker af samme grund som dig, og så er der mere spændende landskb for hesten.. men på alle rideskoler er det jo ikke helt muligt, ude ved os er der store græsfolde bagved, og små sandfolde ved siden af stalden, og to lange løbefolde!!
    et par små sand/græs folde er der også!!

• #2   3. maj 2005 Jep det var det jeg mente!

• #3   3. maj 2005 Hvis det stod mig frit for at vælge, så ville jeg vælge en mark til min hest som er så lig den natur de ville gå i hvis de var frie...

Der hvor jeg arbejdede blev hestene om sommeren lukket på fold, hvor der var nogle naturlige forhindringer, der var træer på marken, der var et kæmpe vandhul, der var et "barsk" terræn.

Jeg skal lige hilse og sige at hestene nød vandhulet om sommeren når det var rigtig varmt, især de unge heste...

Grunden til at jeg ville vælge det sådan ville være at hesten på den måde kan holde sig selv i en nogenlunde god form.

Camilse m. Looksen

Camilse m. Looksen

• #4   3. maj 2005 camilse: lyder da som en dejlig fold med masser af natur til hesten!!

Kommentér på:
Hmm...

Annonce