{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

det er så sjovt... {{forumTopicSubject}}

jeg synes det er ret skægt at høre om nogle dumme pinlige ting som folk har gjort, så er der da lidt at grine af smiley og det er meget underholdende, så vil i ikke give jeres historie, hvad har du gjort af dumme ting???

mig selv: tja, stilt mig på bordet og begyndt at strippe (pinligt dagen efter)

så har jeg for længe siden lavet den gode, med at sidde på en af de der hårde glatte stole i en folkeskole, sidde rigtigt og slappe af og da det er min tur til at sige noget, vupti så glider jeg ned under bordet og sidder på gulvet..

og nå ja, dengang hvor jeg lige skulle være lidt smart overfor nogle dejlige fyre, jeg kommer på mine rulleskøjter, og er rigtig sej, (det var meget moderne for et par somre siden hos os) og jeg skal da lige være lidt ekstra sej foran dem, så jeg skal da lige lave et flyvhop, men av av, istedt for at lave en super blæret landing, falder jeg på næsen og brækker håndledet, uh der var jeg ikke så sej mere...

men ja ja som en af mine venner skrev i vores blå bog om mig:
hun er jo en rigtig køn pige, bare en skam hun er så kluntet......

ta den Ditte smiley smiley

hvad har i af sjove historier???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er så sjovt...
  • #1   2. maj 2005 mine bukser sprækkede engang i skolen hele vejen ned af røven.
    FLOVT!!!!!!!!!

her den anden dag da vi var på Bornholm med klassen skulle vi på en nordtur. og jeg havde noget lignende Diare, så jeg skulle prutte hele tiden det både stank og larmede smiley Pinligt nok. men jeg kom med den undskyldning arhhh det da bare sædet som knirker. altså den lugt den kommer da udefra.

• #2   2. maj 2005 æhm hæ hæ jo.
    vi var jo i prag med ungdomsskolen her i påsken.
    og inde på vores værelse, havde jeg lige lagt mig i min venindes seng. de siger jeg fald i søvn, men jeg synes ikke jeg sov.
    nå men pointen er at jeg lige pludselig hører et "kirstine sover godtnok " og ja je svarer jo bare tilbage med min hæse stemme ( havde ondt i halsen ) "JEG SOVER IKKE"
    og jeg lå virkelig fuldstændig fladet ud, men jeg kigger op, og hvem står der og er ved at lukke vinduet, jo en af "lederne" han er dog kun 23 . og mig og louise havde lige siddet og diskuteret om han egentlig ikke så meget godt ud.
    ja mig med mit morgenhår , og hæse stemme...så charmerende. uha vi har haft meget sjov med den historie .)

• #3   2. maj 2005 kirstine N: haha det lyder virkelig morsomt smiley

• #4   2. maj 2005 hæ hæ måske for andre,..men ikke for mig..så pinligt hæ hæ

• #5   2. maj 2005 ja det ka jeg godt forstå :´O flovt flovt flovt og atter flovt var =)

• #6   2. maj 2005 jepper. og mine venner driller mig stadig med det..men de kunne da godt lige havde advaret mig smiley
    og min stemme var nemlig ekstra hæs, fordi jeg ikke lige havde brugt den. men hi hi jeg lød kun som en halv bar

• #7   2. maj 2005 nej nej nej camilla det ville jeg gerne have set

• #8   2. maj 2005 he he, vi oplever da noget, men hey vi har kun den sjov vi selv laver også selvom det til tider er ret så pinligt, he he, jeg vil da nok sige jeg har fået både positive og negative kommentarer for mit lille stripshow på brews´n´bongo

• #9   2. maj 2005 ditta a _ det kunne jeg forestille mig. men ville det ikke også blive lidt kedeligt , hvis man ikke oplevede noget pinligt. man kan jo grine af det senere

• #10   2. maj 2005 jo mon ikke, men det er da også meget sjovt, det var fyrene der kom med positive kommentarer og pigerne der straks pegede og mente jeg var en ludder, he he whatever det er man jo lige så snart man har set på 2 forskellige fyre, så det tager jeg ikke så tungt.....
    men jo gør man ikke nogengange noget pinligt eller dumt, hvor kedeligt ville vores liv så ikke være???

• #11   2. maj 2005 ja det er også det smiley
    men nå ja også på den tur :
    vi kravlede op af trappen for at irretere de andrew ved at tænde lyset og løbe ned igen, og hvem står der engang til.....

nr2 : mig g louise havde kasket kamp ( kylede dem i hovedet på hinanden )
    han klapper ved siden af mit øre, men jeg reagere først lidt efetr , og så kigger jeg til den anden side, og bliver totalt forskrækket over at han ligepludselig stod der.
    det gik virkelig godt for mig på den tur

• #12   2. maj 2005 Jeg har engang til en genaral prøve men noget musical længt mig op ad gardinet og faldt ned af secen på 1,50meter det var ikke så sjovt...

• #13   2. maj 2005 vi skulle en gang prøve at slå en kolbøtte ned a hesten (med en som hjalp os selvfølgelig) men så skulle jeg liiiiiiiiige prøve noget og så faldt af min pony på 115 cm og for stuvede min arm selv om hun stod stille... nøj hvor er jeg blevet mindet om det MANGE gange...

• #14   2. maj 2005 alle var døde af grin... pineligt... og min ridelærer havde li stået og holdt "foredrag" om hvor god jeg og de andre var... ups

Kommentér på:
det er så sjovt...

Annonce