det er så sjovt... {{forumTopicSubject}}
jeg synes det er ret skægt at høre om nogle dumme pinlige ting som folk har gjort, så er der da lidt at grine af og det er meget underholdende, så vil i ikke give jeres historie, hvad har du gjort af dumme ting???
mig selv: tja, stilt mig på bordet og begyndt at strippe (pinligt dagen efter)
så har jeg for længe siden lavet den gode, med at sidde på en af de der hårde glatte stole i en folkeskole, sidde rigtigt og slappe af og da det er min tur til at sige noget, vupti så glider jeg ned under bordet og sidder på gulvet..
og nå ja, dengang hvor jeg lige skulle være lidt smart overfor nogle dejlige fyre, jeg kommer på mine rulleskøjter, og er rigtig sej, (det var meget moderne for et par somre siden hos os) og jeg skal da lige være lidt ekstra sej foran dem, så jeg skal da lige lave et flyvhop, men av av, istedt for at lave en super blæret landing, falder jeg på næsen og brækker håndledet, uh der var jeg ikke så sej mere...
men ja ja som en af mine venner skrev i vores blå bog om mig:
hun er jo en rigtig køn pige, bare en skam hun er så kluntet......
ta den Ditte
hvad har i af sjove historier???
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 431 Svar: 2.577
FLOVT!!!!!!!!!
her den anden dag da vi var på Bornholm med klassen skulle vi på en nordtur. og jeg havde noget lignende Diare, så jeg skulle prutte hele tiden det både stank og larmede Pinligt nok. men jeg kom med den undskyldning arhhh det da bare sædet som knirker. altså den lugt den kommer da udefra.
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
vi var jo i prag med ungdomsskolen her i påsken.
og inde på vores værelse, havde jeg lige lagt mig i min venindes seng. de siger jeg fald i søvn, men jeg synes ikke jeg sov.
nå men pointen er at jeg lige pludselig hører et "kirstine sover godtnok " og ja je svarer jo bare tilbage med min hæse stemme ( havde ondt i halsen ) "JEG SOVER IKKE"
og jeg lå virkelig fuldstændig fladet ud, men jeg kigger op, og hvem står der og er ved at lukke vinduet, jo en af "lederne" han er dog kun 23 . og mig og louise havde lige siddet og diskuteret om han egentlig ikke så meget godt ud.
ja mig med mit morgenhår , og hæse stemme...så charmerende. uha vi har haft meget sjov med den historie .)
jan 2005
maj 2004
jan 2005
maj 2004
og min stemme var nemlig ekstra hæs, fordi jeg ikke lige havde brugt den. men hi hi jeg lød kun som en halv bar
maj 2004
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
maj 2004
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
men jo gør man ikke nogengange noget pinligt eller dumt, hvor kedeligt ville vores liv så ikke være???
maj 2004
men nå ja også på den tur :
vi kravlede op af trappen for at irretere de andrew ved at tænde lyset og løbe ned igen, og hvem står der engang til.....
nr2 : mig g louise havde kasket kamp ( kylede dem i hovedet på hinanden )
han klapper ved siden af mit øre, men jeg reagere først lidt efetr , og så kigger jeg til den anden side, og bliver totalt forskrækket over at han ligepludselig stod der.
det gik virkelig godt for mig på den tur
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
jan 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Emner: 117 Svar: 1.100
jan 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Emner: 117 Svar: 1.100
det er så sjovt...