{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

:'( hvad skal jeg gøre?... {{forumTopicSubject}}

jeg har jo for godt en måned siden solgt min elskede hest gennem 11 år (Charlston). Nu står ejeren og er utilfreds (af penge årager og erfaringsmæssigt tyder det på). Hun påstår ting jeg sagde at jeg ville gøre, men som jeg hele tiden har sagt, hun skulle gøre pga den korte tid jeg havde til det.
Åbenbart mener hun, at hun er blevet snydt af mig.... men jeg har fortalt hende alt jeg ved ..
Der er bla. en sadel som hun skulle have givet 2000 for men som jeg kun fik 1000 for i første omgang.. de sidste vil hun nu ikke give... så enten kan jeg købe hesten og sadlen eller give hende 1000 kr... (den var nyomstoppet)

..og nu har hun så idag skrevet at jeg kan købe ham tilbage for lidt under den pris jeg gav... ellers vil de sætte ham til salg ...

jeg er tudefærdig..:' ( her gik jeg lige i den tro at hun bare var den bedste for ham... men nej... hun har bare skjult noget for mig...

jeg sidder her og aner ikke hvad jeg skal gøre..
-jeg kan ikke bære tanken om at han bare skal sælges og derfor ender et eller andet sted... han betyder for meget for mig til at han skal ende på den måde..
- men jeg kan hellere ikke bare beholde ham... for det har jeg simpelthen hverken tid eller råd til med en SU .. smiley

har bare SÅ meget lyst til at hente en trailer og hente ham ligenu! pga af alt det hun har skrevet om mig og ham.... hvordan kunne hun dog.. et "voksent" menneske på 29!- med mand og barn... jeg fatter intet!

-henter jeg ham så.. så har jeg intet sted at have ham.. for der er fyldt op hvor jeg står nu......

åh....hjælp mig ..snøft... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :'( hvad skal jeg gøre?...
  • #1   30. apr 2005 Hmm... Ja træls det der med den køber.. sådan en nar.. Men jeg tror måske du skulle prøve at følge lidt med i hvad der sker med den i stedet for at prøve at være ligeglad.. Hvis du ikke selv kan/vil købe ham tilbage så må du bare sørge for at han for det godt ved at tage over til hende køberen og spørge om det er ok du lidt med i hvad der sker!

• #2   30. apr 2005 han godt stå sammen med min mulle

fie

• #3   30. apr 2005 det er vist et af problemerne...

hun vil ikke have jeg er der for hun mener jeg "guidet" dem for meget smiley
    Mig bekendt har jeg kun omtalt 2 ting og det er deres stald og fold
    "stalden" er en ombygget garage.. i enden en hjemmelavet palle boks med en pæl men kan lukke af med..resten var plads til en stor traver og en shetlænder..frit...
    rundt omkring hang der snore som hestene kunne komme i... og bunden var af store fliser, hvor mange lagde løse... hun fejede alt ud hver dag så hestene havde nærmest intet andet end fliser at gå på...
    da jeg sagde at de burde..kun burde.. have mere at gå på... lød det også helt fint med hende...

deres mark er ikke stor til 3 heste.. en bane hvor der var afgræsset og så en MEGET knollet og meget ujævn stykke.. som de i forvejen ville fjerne nogle træer på...

det kan være svært for ander at forstå for det er altså svært at forklare..
    men jeg kan kun sige at jeg ikke har påmast hende noget.. og hun har virket som en person der meget gerne ville vide min mening og råd til det.. alligevel smider hun i hovedet at jeg kun må se hesten når hun ikke er der fordi at hun ikke vil høre på at det hun gør "ikke er godt nok til ham.." (hvad hun sagde)

forstår bare ikke hvorfor hun ikke så sagde noget .. jeg så hende som en slags veninde...

uhhh... hvor jeg hader hende for det at hun dog ikke bare kunne være ærlig...

• #4   30. apr 2005 som jeg ser det nu.. så aner jeg ikke hvor jeg har hende... og ville aldrig lade hende sælge min hest....

så et eller andet sted må jeg vist finde en løsning at få ham videre..

hvem ved om hun sælger ham til slagteren....min skræk...;'-(

• #5   30. apr 2005 tjaa.. vi får nok plads i vores stald fra den første.. der ville du godt kunne have ham stående! det koster 600 men det er også incl. alt! hvis du nu ender med at vil købe ham tilbage.. jeg er virkelig ked af det på dine vegne!

• #6   30. apr 2005 vi så det da vi afleverede ham.. inden vi dog skrev under... deres hus har været revet helt ned.. derfor rodede det jo meget....og tingene lidt primitive.......og det var så meningen at de ville købe en naboes stald... og hun har planer om at avle.. ...hun har immervæk kun redet i knap et år..og den vilde balance havde hun ikke... det var kun fordi at hun , en yngre søster og manden virkede så rare at jeg solgte ham... hun havde også andre.. og bortset fra at de nok skulle have smed så så de da glade ud.. og hun lyttede jo også... vi aftalte at jeg skulle hjælpe med at undervise hende... men hver gang jeg spurgte havde hun travlt...okay... hun rider så vist også normalt om formiddagen ..men når hun nu siger at hun har fri.. den og den dag...

... så jeg har kun set ham en gang siden jeg solgte ham...
    så ligefrem hænger på hende gør jeg ikke... har skrevet når hun har skrevet, eller når jeg skrev for at høre hvornår hun kunne.... mærkeligt nok har hun været positiv hver gang bortset fra en gang.. hvor hun mente at jeg havde solgt hende en halt hest.. bare fordi han var halt pga et spark eller en forvridning på marken..

..jeg har så lidt til overs for hende ligenu... vil helst bare købe ham tilbage også forære ham til en sød lille pige der vil TAGE SIG AF HAM resten af hans dage....

• #7   30. apr 2005 Åhh nej !
    Søøde Charlston ! <$ Ejj det er jo forfærdeligt ! :o(
    Måske sælger de ham, til noget virkelig søde nogen ! Det kan man da håbe !
    Held og lykke Karina ! <$
    Kiis Line

• #8   30. apr 2005 tja.. med den alder og den pris er det ikke sikert at hun kan fremvisse ham til noget som helst... og derfor er sidste udvej med penge måske at lade ham slagte smiley

Kommentér på:
:'( hvad skal jeg gøre?...

Annonce