805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Kan Du tåle mosten? Kan Du tåle mosten?

Hvorfro er det at folk spørger om andres mening, når de ikke kan tåle af få andres meninger af vide hvis den ikke indebære noget godt?

Hvorfor er det at folk gerne vil have at man stemmer fair, og så bliver sure over en karakter under middel?

detr værste er næsten at så skal der køres personlig hets mod hinanden.

Hvis jeg freks bliver "uvenner" med camilse, jamen så syntes jeg da satdig at hendes looksen er noget af det skønneste, og kunen da aldrig drømem om at ændre min karakter til noget lavere.

Så alle jer der ikke kan tåle mosten, Lad dog være med at bede om vores meninger.
jeg synets ikke alle hest er lige søde eller smukke, og jeg forventer heller ikke at alle skal falde på næser over benovelse af min!

Og hvor er det irreterende at hvis nogen kommer til at sige et nedstæætend eord om fjordhesten eller en islænder, så for man partu kastet i hovedet, At det jo nok var anderledes hvis hesten var brun og 20 cm højere....
Og JA for min vedkommende havde det nok været anderledes.

kan vi nu ikke alle samen have vores egen mening?
og ydre den , hvis folk spørger?

skal dette være en tøse klub hvor alle bare holder af hinanden og hinandens heste?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan Du tåle mosten?
  • #1   30. apr 2005 Ja Heidi... Det vil jeg også gerne vide... Jeg kan ikke se hvorfor at folk er så "sippede"...

Faktisk kan jeg slet ikke fatte hvorfor folk ikke bare skriver: "Kun positive kommentarer ønskes" hvis ikke de vil høre det de ikke ønsker...

Og med hånden på hjertet, så skal der altså væsentligt mere til før at en fjordbolle gør indtryk på mig end, hvad der skal med en DV'er...

Camilse m. Looksen

• #2   30. apr 2005 Og det er sjovt, at nå man skriver et indlæg som dette, er det kune dem der tør sige sin mening der står frem.

alle dem der der konstantbliver mobsede over det ene eller andet, de går pænt uden om dette indlæg.

man må så konkludere at de ikke kan tåle måsten!
    men så må man håbe at de for fremtiden har lært ikke beder om en ærlig mening!
    Eller skrive: skrivkun hvis du har noget posiktivt at sige.

• #3   30. apr 2005 Ja eller måske kunne man skrive... "Hvis ikke du har noget pænt at sige, så LYV"...

Men ja, det er sjovt... de har en alletiders mulighed for at stå frem, men gør det ikke smiley

Camilse m. Looksen

• #4   30. apr 2005 Det var da utrolig somfolk leger struds!!!

• #5   30. apr 2005 LOL...

• #6   30. apr 2005 heidi, måske de tror vi er løver smiley

• #7   30. apr 2005 Vi er nogle farlige kale....

• #8   30. apr 2005 Miauwwwwwww.... Øh... Host host... Brøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøølllllll

• #9   30. apr 2005 Jeg giver jer ret. Har først logget¨på nu. Med det gamle system gav man næsten kun "Gode" karakter. dem som skulle have 3 og derunder sprang man pænt over for ellers blev ejeren som regl sur og gav ens hest det samme tilbage. Med det nye system giver jeg hvad jeg finder bedst og giver ingen forklaring på mit valg.

• #10   30. apr 2005 Man kan jo ikke synes lige godt om alle heste. Synes bare det er trist at hvis en person bliver fornærmet over en bedømmelse og giver alle ens heste det igen.
    Selv om man giver en lav kan det jo godt være hesten er dejlig. Det er bare det at vi skal bedømme ud fra billederne og ikke ved hvordan hesten i virkeligheden er.

• #11   30. apr 2005 nå, vil logge af igen.. skal ud at ride. ville bare lige fortælle at jeg ikke er en struds. HI HI
    SeS

• #12   30. apr 2005 Christina: ja...Man kan godt synes det er trist... men jeg føler ikke at jeg kan brokke mig over at en har givet Looksen lav hvis jeg har givet denne det samme... Det ville være dobbeltmoralsk... Og hvis jeg selv kan finde ud af at bruge den laveste karakter, må jeg også kunne finde ud af at få den karakter tildelt til min hest...

• #13   30. apr 2005 har ikke brokket mig over nogen karakter i det nye. hvis jeg er utilfreds lader jeg bare vær med at stemme på vedkommendes hest.
    og hvorfor man føler sig stødt når folk siger noget om ens hest. jo ville du ikke også det. selvom man ved at man har det dejligste væsen på jorden, er det aldrig sjovt at få smidt noget i hovedet. og nu er der jo fordomme om diverse racer, derfor må man jo prøve at lave de fordomme om.

• #14   30. apr 2005 Flatus: Vi kan da håbe på at HG får det ordnet sådan at man kan vælge om man vil modtage karaktere eller ej... Dog synes jeg at man ikke sal give karakterer hvis man ikk seilv ønsker den...

Kristine: jeg tror da heller ikke jeg har sagt at jeg ikke har nogen fordomme.. jeg tror endda at jeg har sagt det modsatte...Og nu nævneringen dit navn smiley

• #15   30. apr 2005 Som jeg jo nettop skriver, så er det ikke mystret på dem der for kritik uden at bede om det.
    men nettop dem , der beder om andres mening, og så ikke kan tage den.

kan man ikke tåle andres mening skal man ikke spørge.
    jeghar da selv fået andes mening "at føle" på HN og det bedte jeg selv om...
    der var gode som dårlige, og kunnejge ikke tåle det, skulel jeg ikke have sprugt i et offenligt forum!

• #16   30. apr 2005 øh det her var bare skrevet som en mening. intet andet.

• #17   30. apr 2005 Det er også skægt som folk "svarer igen" med f.eks en middel, når de tidligere har ment at den skulle være "høj" eller "ekstra høj", fordi man for første gang har bedømt deres heste, og bedømt dem til "miiddel".. Smæk,. bliver der sendt en "middel" retur.. LOL, og så endda fra folk man troede var en anelse "voksne" i opfatteren?.
    Ja. sådan kan man blive så overrasket...
    Hehe, men sådan er dt jo bare...
    Ha´en fun-fun weekend alligevel..
    Mvh. Michael

• #18   30. apr 2005 Flatus> Kan man ikke tåle folks meninger om ens hest, uanset om de er gode eller dårlige, er det da ikke voldsomt smart at stille dem til offentligt skue på en side som den her, vel???.. Nu er idéen om at man kan skrive kommentarer vel opfundet så man kan ytre sig om sin evt. stemmeafgivning på skrift.. Eller hvad???

• #19   30. apr 2005 Flatus: alle meninger har vel til at være her... Eller mener du at hver gang jeg ser en hest som jeg egentlig ville give lave, eller middel, så skulle jeg springe den over???

Så er der jo ingen ide i denne side...

Kommentér på:
Kan Du tåle mosten?

Annonce