Nyt og forbedret karaktersystem {{forumTopicSubject}}
For at imødekomme den megen kritik omkring karaktersystemet, har vi igår introduceret et nyt og forhåbentligt bedre system. Hver bruger kan nu maks. afgive 20 ”Ekstra høj” stemmer. Samtidigt er nogle af de lavere stemmer udgået. Vi håber at tiltaget vil være med til at give et bedre billede af bedst bedømte. Vi har endvidere valgt at nulstille hele karaktersystemet og starte på en frisk – håber på forståelse for dette. Vi tror på at det med tiden vil give alle en bedre oplevelse.
Til orientering er der nu under ”Min konto” kommet et nyt menupunkt hvor man kan se en oversigt over éns afgivne stemmer, samt slette og rette stemmer.
Med venlig hilsen
DyreGalleri.dk
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
Men sådan er det vel altid, man kan ikke gøre alle tilfredse, jo..
Hvordan går det i øvrigt med det der co-moderator-projekt?????
Mvh. Michael
dec 2004
Følger: 64 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 648
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
Jeg synes dog at 20 stemmer af de højeste ikke er særlig mange hvis man har stemt på 200 heste f.eks.
Kunne I ikke lave et system, sådan at hver gang man havde stemt på 20 heste, fik man een til af de højeste stemmer at give?
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 12
Så kan det være folk vil stoppe med at bytte 7-taller, og istedet give billederne den karakter de fortjener!!!!
Mvh
Dorte
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Før hen havde man jo 3 karakterere at give af hvis man skal følge dit eksempel. Desuden så har der jo førhen været en 10-talsskala, som blev udskiftet pga. brok mener jeg at have hørt.
Dog synes jeg at der skal være mulighed for at optjene den hæje karakter. At man fx kan give karakterere til 20 heste, og så har man en ekstra høj karakter... Lige som Tine C nævner det, og som jeg selv har gjort i et tidligere indlæg jeg har skrevet idag. Desuden så er der en anden bruger der er kommet med et yderst interessant forslag som jeg snes i skulle tage op til overvejelse. Nemlig at i skulle have en side hvor i bla. kommer med nyheder og fremtidige tiltag...
Camilse m. Looksen
mar 2005
Og jo... Der har været en 10-talsskala engang... men det er længe siden, og den gang blev der også brokket over det...
Så lad os da alle indse det... Lige meget hvad der sker så er der altid nogen der ikkeer tilfredse...
mar 2005
Nyt og forbedret karaktersystem