{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
HesteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 159086 Emner: 80 Svar: 456

Nyt og forbedret karaktersystem {{forumTopicSubject}}

For at imødekomme den megen kritik omkring karaktersystemet, har vi igår introduceret et nyt og forhåbentligt bedre system. Hver bruger kan nu maks. afgive 20 ”Ekstra høj” stemmer. Samtidigt er nogle af de lavere stemmer udgået. Vi håber at tiltaget vil være med til at give et bedre billede af bedst bedømte. Vi har endvidere valgt at nulstille hele karaktersystemet og starte på en frisk – håber på forståelse for dette. Vi tror på at det med tiden vil give alle en bedre oplevelse.

Til orientering er der nu under ”Min konto” kommet et nyt menupunkt hvor man kan se en oversigt over éns afgivne stemmer, samt slette og rette stemmer.

Med venlig hilsen
DyreGalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt og forbedret karaktersystem
  • #1   27. apr 2005 Det er helt i orden med mig, ihvertfald, selvom nogle har udtrykt utilfredshed med det nye system.
    Men sådan er det vel altid, man kan ikke gøre alle tilfredse, jo..
    Hvordan går det i øvrigt med det der co-moderator-projekt?????
    Mvh. Michael

• #2   27. apr 2005 Jo jo det er fint nok, men jeg er da lidt ked af at vi ikke lige fik lidt af vide på forhånd for jeg ville da gerne ha haft gemt alle de beskeder, ris og ros jeg havde fået sammen med karakterene.

• #3   27. apr 2005 Jeg synes det er en rigtig god ide.

Jeg synes dog at 20 stemmer af de højeste ikke er særlig mange hvis man har stemt på 200 heste f.eks.

Kunne I ikke lave et system, sådan at hver gang man havde stemt på 20 heste, fik man een til af de højeste stemmer at give?

• #4   27. apr 2005 Perfekt!!

Så kan det være folk vil stoppe med at bytte 7-taller, og istedet give billederne den karakter de fortjener!!!!

Mvh
    Dorte

• #5   27. apr 2005 Lisa: jeg kan ikke se logikken i at folk ikke skulle vælge at bruge karakteren lav. Jeg er ked af at sige det, men det er ikke os alle der tøver med at bruge karakteren, hvis vi føler det er nødvendigt.

Før hen havde man jo 3 karakterere at give af hvis man skal følge dit eksempel. Desuden så har der jo førhen været en 10-talsskala, som blev udskiftet pga. brok mener jeg at have hørt.

Dog synes jeg at der skal være mulighed for at optjene den hæje karakter. At man fx kan give karakterere til 20 heste, og så har man en ekstra høj karakter... Lige som Tine C nævner det, og som jeg selv har gjort i et tidligere indlæg jeg har skrevet idag. Desuden så er der en anden bruger der er kommet med et yderst interessant forslag som jeg snes i skulle tage op til overvejelse. Nemlig at i skulle have en side hvor i bla. kommer med nyheder og fremtidige tiltag...

Camilse m. Looksen

• #6   27. apr 2005 Lisa: En anonym afstemning, kan vil også medføre det modsatte... Nemlig at folk stemmer fair, fordi der ikke længere er mulighed for at få smidt en dårlig karakter tilbage bare fordi man har givet lille musse 3...

Og jo... Der har været en 10-talsskala engang... men det er længe siden, og den gang blev der også brokket over det...

Så lad os da alle indse det... Lige meget hvad der sker så er der altid nogen der ikkeer tilfredse...

• #7   27. apr 2005 Lisa: Det vil de da ikke... Kun hvis alle gik ind og gav den samme kjarakter til samtlige heste...

Kommentér på:
Nyt og forbedret karaktersystem

Annonce