16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Helt ærligt... {{forumTopicSubject}}
Hvad med at give det nye system en chance... Det virker for mig som om at de fleste er dybt fornærmede over at deres stemmer er slettet... Og hvad så... jeg har 3 gange stemt på samtlige heste hvorefter mine karakterer er blevet nulstillet...
Så hvad med at vi giver det en chance frem til fx mandag, og hvis vi så stadig er utilfredse over det så kan i brokke jer...
Husk at al begyndelse er svær...
Mht. loftet på den højeste karakter. Jeg synes da også det er få karaktere mange kan give af denne, men mon ikke at vi kan få lokket HG til fx at lave en form for belønnelses system.. Hvis man fx har stemt på 10 så får man en "gratis" ekstra høj karakter....
Nu håber jeg at vi slipper for flere sure opstød, og derfor opfordre jeg folk til at bruge den alt for sjældent benyttede søgefunktion, hvis i vil finde nogen med samme mening som jer... Dette er bare et vildt gæt, men hvis i søger på karakterer, så tror jeg at der er bonus...
Men er jeg virkelig den eneste der kan se det gode i dette system? Jeg mener. Jeg har givet lige så mange middel som førhen, men jeg har ikke fået en eneste sur henvendelse som jeg fik førhen når jeg gav 3...
Camilse m. Looksen
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Og du må da indrømme at det er pænt belastende at folk ikke lige ruller ned af siden for at se om der evt. skulle være et indlæg der omhandler det samme...
Camilse m. Looksen
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.563
Jeg synes det er et fint system, eller i alle fald lige så fint som det andet.
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Tror at en del af klagerne egentlg stammer fra at HG har implementeret systemet uden at fortælle brugerne noget, men bare ladet dem opdage det selv.
Og så kunne HG nok hjælpe sig selv ved at lave en nyheds side hvor man kunne følge med i hvad de har lavet, og hvor de kunne fortælle os hvorfor de har lavet dem.
Eventuelt informere os inden de ændrer så man har tid til at brokke sig inden, og føle at man er blevet hørt og samtidig har lidt tid til at omstille sig til det nye.
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
Helt ærligt...