Træls situation {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har det forfærdeligt overfor pigen der låner min hest for tiden... Men kan ikke rigtig gøre noget ved situationen
Jeg satte min hest til salg tilbage i april - og hun blev lånt ud til nogle dejilge mennesker - med forkøbsret, det hele var på plads. Men desværre finder de ud af datteren skal have noget andet og jeg har fuld forståelse for dette, så jeg sætter hende jo til salg igen
Hun ender så med at blive lånt ud til et familiemedlem til nogle bekendte - men desværre som tiden går, går det op for mig at vi har talt helt ved siden af hinanden mht aftale om lån kontra køb. Jeg ville faktisk have solgt med det samme men går med til at låne ud et par mdr til vi får en købsaftale i stand, det er ikke hvad låner regner med - de vil så gerne købe men ikke lige nu.
Derfor ser jeg mig nødsaget til at sætte hesten til salg - selvom det selvfølgelig gør alle kede af det.
Øv jeg har det bare så dårligt med det men bliver jo nødt til først og fremmest at tænke på min egen situation - som altså er at den skal altså sælges NU
Øv øv øv hader at skuffe og såre andre
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 853
Hvorfor det samme igen? Der er jo ikke rigtigt noget vi herinde kan gøre.
- Sabine
nov 2003
Følger: 44 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 126
Havde klippet noget tekst - men det skulle IKKE have været det der kom ind
Sorry - må lige finde det andet igen
nov 2003
Følger: 44 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 126
Jeg lånte for et stykke tid siden en dvd af min søsters veninde (en slags pap-søster) - Laffe's Halloween. Min søster var ikke indblandet her da vi planlagde hendes polterabend
Da jeg så vil aflevere filmen igen, kan jeg ikke lige finde lejlighed til at mødes med veninden men vi bliver istedet enige om at jeg da bare giver min søster den med en dag vi skal ud og prøve brudekjole.
Så jeg lægger den i hendes taske mens hun prøver - senere opdager hun den før jeg husker at nævne den, og siger: Hey hvad er det? hvortil jeg forklarer det bare er tilbageleveret til veninden som hun jo ser en del mere end jeg, og efter aftale
Jeg glemmer alt om sagen til veninden spørger til dvd'en. Det forstår jeg ikke men får fat på min søster og siger til dem begge at den jo blev afleveret sådan den dag.
Nu er der gået yderlige tid og idag smsøer min søster så at veninden mener hun skulle have en film til hende. Eh ja! Men det husker hun intet om og er sur over at den nu hænger på hende.
Jamen det er da også træls men jeg forstår ikke hvor den er blevet af og hvordan hun kan glemme det hele to gange og ikke vide hvor filmen er.
Hvor er det træls
Træls situation