280 visninger
|
Oprettet:
Så er det på tirsdag :/ {{forumTopicSubject}}
Så sker det på tirsdag, der kommer en og kigger på Pride
Har det bare så mærkeligt for hun er min første hest og en meget speciel hest, hun har forandret sig meget siden jeg fik hende og nu skal hun bare gå som selvskabshest
Jeg har selv valgt hun skal gives væk til en anden da jeg ikk har råd til at have en hest jeg ikk kan bruge til noget og har allerede købt en anden hest (frieser Danielle H ) som kommer engang i næste uge
Hvordan havde du det da der kom nogle og så på din hest ?
Og hvordan havde du det da de hentede den ??
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
jeg har "heldigvis" aldrig prøvet det, da jeg stadig har min første hest. som jeg snart har haft et år
Men ville godt nok næsten ikke kunne klare hvis nogen skulle ud og se og prøve min mulle. og slet ikke hvis de kom og hentede ham..
Da vi købte ham, kom tidl. ejer ned med ham, og man kunne os godt mærke at hun var meget ked af det, og bare gerne ville hjem igen. tror det er meget hårdt
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
jul 2006
jul 2006
Tror også det er nemmere hvis de tager hesten med, med det samme for så skal man nærmest ikk gå og tælle dage ned.. så håber lidt hun vil tage hende med
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
Dette var lidt en rodet historie, men for at gøre den kort er det rigtig hårdt. Jeg vil sige det er 100 gange værre end når ens hest skal aflives. Jeg græd mere ved at sælge ham end da min gamle pony skulle aflives.
jul 2006
Det kan du så godt have ret i
aug 2005
Følger: 95 Følgere: 93 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 783
Har også solgt min den første hest..
Da de kom og kiggede på ham var jeg glad over at det var nogle heste mennesker som selv har en masse heste og har forstand på det
Vi kørte selv op med ham, da vi gerne ville se hvor han skulle hen, og så fik jeg også sagt ortenligt farvel til ham
Men det er altid hårdt at komme af med sin hest..
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 44 Heste: 6 Svar: 2.894
det var faktis hårdest at sige farvel første gang han blev 'solgt' end da han blev rigtig solgt.. jeg syntes at det var godt at vi selv afleverede ham, så vi kunne se hvordan han skulle bo
skal til at sælge min anden pony Destany nu, men tror ikk det bliver så hårdt,da jeg ikk har været så glad for hende, som jeg vr for nocturne.
apr 2004
Følger: 76 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 1.917
De havde nemlig taget traileren med på tur og ville have hesten med hvis det var den rigtige
Men det hårdt
Så er det på tirsdag :/