{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holbæk rideskole.
  • #1   13. okt 2008 Min hest er opstaldet der, og selvfølgelig er de gode ved hestene smiley
    Vi har kun en hingst, og den flytter pr. 1. /11.
    Han ville komme til at gå alene på hingstefolden fra 09 morgen til 13 middag. Han kan sagtens komme mere ud, dog skal man selv sørge for det.
    Jeg vil anbefale dig at ringe til mie på tlf. 24665434


  • #2   13. okt 2008 Susanne..

    Jeg har snakket med Mie. Der er plads til ham hvis jeg har brug for det. han går sammen med både hopper og vallaker nu.


  • #3   13. okt 2008 Nok ikke så godt hvis du smider ham på vores hoppefold. Er ret sikker på ejerne ikke ville synes om det smiley
    Men du skal da være velkommen


  • #4   13. okt 2008 Nej selvfølgelig ikke.

    Men det kunne være fedt hvis han kunne komme sammen med en vallak.
    han skal også kastereses når han sidste sten falder ned. han knytter sig nemlig meget til de heste han går sammen med. så er det jo også meget nemmere når bliver han vallak og bliver sat sammen med de andre at der er en han kender og der måske beskytter ham mod de andre. Hvis du forstår. smiley


  • #5   13. okt 2008 Forstår godt hvad du mener.
    Jeg kan så berolige dig med at der ikke er nogle store drenge foruden min dreng, som intet ondt har i sig. Han går på fold med vallaker, føl og hopper. Da han kom ud på Holbæk var der 2 vallaker som var meget voldsomme over for ham, men den ene er heldigvis flyttet og den anden flytter d. 1/11.


  • #6   13. okt 2008 Oka.. Min lille skat har også fået nogen skrammer men han var også den nyeste hest der ude. Og den mindste..

    Jeg kommer ud og kigger til jer på mandag, der har jeg en aftale med Mie.


  • #7   13. okt 2008 Er der andre der ude fra der har profiler her inde?

  • #8   13. okt 2008 du kan kigge på min venneliste.

Kommentér på:
Holbæk rideskole.

Annonce