{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

holbæk rideskole {{forumTopicSubject}}

Tja jeg søger efter folk der har redet på holbæk rideskole gennem tiden. vil gerne have stillet min nysgerrighed om hvad folk kan huske om hestene og hvad der er sket med dem hvis de ikke er der mere. så alle der har redet der. skriv endelig vis osse meget gerne billeder hvis i har nogen.
Dengang i tidernes morgen da jeg lærte og ride var på en lille hvid shetlænder der hed musse, hi hi hun var sød, og osse en sort shetlænder der hed claus, han døde i de år jeg red derude. derudover har jeg redet på filito hvid blandnings hest, misha shetlænder, tam lille skimmel pony, vicky, noget varmblod, cheval lille sort go dressur pony, var vist en privat pony der var lånt. derudover dengang stod der, nulle,bonnie,beauty buller, fede, (fjordheste har jeg osse redet på), per, cindy,flicka, hmmmm ja os så kan jeg ikke huske flere af rideskole hestene fra dengang. en del år efter startede jeg til undervisning igen, på en kæmpe brun vallak der hed rex, han var dejlig at ride men han var meget agrasiv i stalden. ku godt tænke mig at vide hvor han er blevet af den dag idag. så alle der har redet der eller kender rideskolehestene igennem tiden skriv endelig er mega nysgerrig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  holbæk rideskole
Kommentér på:
holbæk rideskole

Annonce