Psyko heste?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle i hestetosser
Vil bare lige vide om der er andre som har haft eller har det samme problem som jeg har haft.
----------------------------------
Nu har nemli gået et helt år hvor Cheri bare har stejlet når hun har haft lyst og jeg ikke kunne ride hende andre steder in i ridehallen og den har bare været en psyko hest mildt sagt, den har været så slem at den havde vældtet bagover med mig fordi den ikke ville gå hen mod en dør eller har været bange for sin ejen skygge.
Sådan er hun heltivis ikke mere for først i år kan man ride hende uden problemer, den har ikke stejlet i 3 måneder og er blevet en rigtig glad hest og pisse dejlig og havde med at gøre, jeg kan simpelt hendt gøre alt med hende nu og det er bare pisse dejligt elsker hende virkelig nu
------------------------------------------
Men jeg ville bare høre om der er andre der har haft/ har det problem med deres heste?
Bare for at være lidt nysgerri (:
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 83 Svar: 662
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.319
nov 2007
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 815
jo jeg mener nogle heste er psyko men ja pga. tidl. ejer..
eller bare meget nervøs hest kan ik ha en hest nærmest bevæger sig i hakker hvis i forstår.. men det er for det meste fordi jeg ik passer sammen med hesten hvis det bare er en jeg rider
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.319
men det er ikk store stejl og er så lettet over hun aldrig har eller gør det med mig selvom jeg ber hende om en masse
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Måske du skulle få tjekket om den har ondt, hvis ikke, så kan den nok bare ikke lide det i laver og bør nok foretage sig noget andet...
Psyko heste??