{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

At låne sin pony ud... {{forumTopicSubject}}

Det kniber efterhånden godt og grundigt for mig, hest og tid, og da det jo er svært at sælge for tiden, har jeg besluttet mig for at låne Damaris ud, hvis jeg finder nogen der er egnet.

Men er det dumt? Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med udlån, de vil dele med mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At låne sin pony ud...
  • #1   3. okt 2008 kun dårlige desværre. historien er lang. men det ente med at jeg måtte hente min hest. og lånern måtte betale dyrlæge og kiropraktiker

• #2   3. okt 2008 Følger med..

• #4   3. okt 2008 Trine: Detaljer?

• #5   3. okt 2008 Camilla hvad vil du vide?? hvordan hun red på min hest i en ALT for lille sadel. ikke den jeg godkendte. så 4 torntapper sad forkert i ryggen p åmin hest. så hun ikke kunne kigge lige ud. føj for F*****

• #7   3. okt 2008 Der lå meget mere i det.

jeg låner aldrig en hest ud mere. det lærte jeg af den oplevelse

• #9   3. okt 2008 tror problemet ligger lidt i at dem som vil låne deres hest til egnede rytter i en ordentlig alder ikke tilbyder noget som man har råd til at betale for ...

• #11   3. okt 2008 Tak for svarene smiley

Vil det sige, man burde tage penge for at folk låner ens pony, udover det det koster dem at have den opstaldet, få undervisning, smed og dyrlæge?

• #12   3. okt 2008 Penge kontrakt tja puha, folk der ikke finder de rette rytter tja. Det kan godt være jeg var små dum og blind den dag jeg valgte hende. Men hun fejle ski ikke noget og en masse gode anbefalinger havde hun med. også fra folk jeg kendte.

så tja.

• #13   3. okt 2008 Tjaeh.. Jeg lånte Express ud, og da han kom hjem, bragte han kværke med til sig selv, og 8 andre heste, hvor der var okring 90% min gale shetlænder døde.. Også hver gang vi besøgte ham, var han utrolig fed, og jeg havde afleveret ham i super form, og hele tiden træt.

Men jeg ser det so en opgave, og prøver se positivt.. Express har oplevet noget, og jeg har lært og have kværke.

• #14   3. okt 2008 Vi har også haft nogle trælse og dårlige erfaringer med udlån, så vi vil kræve depositom næste gang, hvis der bliver en næste gang. Vi vil i hvert fald se beviser for rideresultater.

Det må være fair for folk betaler jo også indskud ved en lejlighed, hvor indskuddet går til rep., for det som er ødelagt. Det samme bør indføres ved at låne hest ud og det er trods alt levende væsener vi snakker om, så det er langt værre problemer her.

Det er dyre lærepenge, når man får sin hest ødelagt ved at være for godtroende. Men den som det er mest synd for er hesten, som bliver taberen.

• #15   4. okt 2008 hej. jeg står her som låne søger.

jeg har hørt forfærdelige ting fra folk som har lånt deres hest ud, men nu hvor jeg selv står i suppedasen og leder efter en hest at låne eller have part på. så ved jeg jo også med mig selv at jeg 100% vil passe hesten godt, forsvarligt og med ansvar.

men hvisjeg som ejer stod og skulle låne ud ville jeg se stedet hesten ville kommer tlat bo og snakke med evt. staldpersonalet på stedet, forældrene til personen hvis det er en under 18 osv.

• #18   2. dec 2008 jeg har haft min pony lånt ud i 4 år og der har ALDRIG været noget det var bare de bedste mennesker:) tak til nicole fordi hun har passet hende så godt..

Kommentér på:
At låne sin pony ud...

Annonce