Claus er syg {{forumTopicSubject}}
Eller, det er i hvert fald hvad der står på hans boks. Det er mere udmattethed/overanstrengelse/stress. Han har været for populær i den daglige undervisning og i fredags faldt han i søvn midt i en ridetime, endda i skoven fordi han var så udkørt. Hans ejer reagerede hurtigt ved at give ham en uge fri, så da jeg havde glædet mig til at komme ud til ham i dag, måtte jeg "nøjes" med at trække ham lidt rundt så han kunne græsse. Min ridelærer er også ved at få lavet en aftale med ejeren om at jeg skal skridte ham hver dag (undtagen i morgen) for at han ikke bare står og kukkelurer i sin boks. Man er vel ikke part for ingenting Nå men som sagt fik vi ikke redet i dag, men ferie er for ham lig med ekstreme nykker, har man fri ja så gør man alt for at skubbe hende der med grimen (læs: mig) væk. Men da han først fandt ud af at det var græsning den stod på, så ville han godt ud
Han skal nok komme sig hurtigt, og så bliver der trappet ned i brugen til elevundervisning - men kryds for en sikkerheds skyld fingre for tyksakken
Nå ja forresten, jeg går med en handicappet om mandagen, og så var der også en anden hest med en handicappet rytter på. Den her hest kan IKKE enes med andre så han går alene i roundpen, og så havde nogen "glemt" at give ham vand, så handehydrerede midt i handicap timen og lagde sig pludselig ned. Også en uges fri til ham.
HOV! Efterskrift: Dagen bragte nogle billeder med sig. Kig dem - det er de sidste hvor der står NYT. Og giv en kommentar
dec 2004
Følger: 51 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 79 Svar: 779
aug 2004
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 78 Svar: 909
Claus er syg