{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Så måtte man lige bide i græsset :( {{forumTopicSubject}}

Puuha en aften.. Har lige fået ny sadel så den skulle lige prøves efter aftensmaden. Har ca en km ned til hallen hvor jeg rider, og den tur er aldrig et problem. Heller ikke i dag. Træningen gik super godt, og hun var rigtig sød, og sadlen lækker at ride med.

Så var super glad da jeg red hjem i mørket. Artesia tullede stille og roligt af sted og pludelig høre jeg bare en fugl baske op foran os. Artesia bliver forskrækket og inden jeg når at reagere sidder jeg på jorden og hesten er på vej i fuld galop ud over en stor pløjemark i bældragende mørke. Fik ringet til min kæreste og min mor og begyndte så at gå mod stalden da jeg kun kunne regne med hun ville løbe hjem. Ser et glimt at hendes refleksdækken og finder ud af hun drøner langs med læbæltet mellem folden og marken. Finder hende til sidst og kommer op og skridter ned hvor min mor og kæreste venter. Så bliver hun tjekket og skridtet rundt med.

Hold fast en tur, men det ser heldigvis ikke ud til der er sket noget, ud over en god øm røv til mig ;b

Hvad laver i ellers her til aften?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så måtte man lige bide i græsset :(
Kommentér på:
Så måtte man lige bide i græsset :(

Annonce