{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

hej jeg overvejer at sælge.? {{forumTopicSubject}}

Heej jeg har i lang tid overvejet og sælge monique så jeg tænkte jeg kunne skrive her.? er der måske nogen der mangler den rarreste lille 3er der er bare venter på den nye lille ikke neventigvisse mega ruttineret rytter..

højde: Hun er 125 cm. Hehe en fin højde.. men det er
dog lidt træls når jeg ikkk kan ride stævner mere snøft smiley

Temperament: Hun har et meget rolig temperament men vil meget gerne frem i spring..

Gangarter: monique her da os tre gode gangarter..hendes skrid er lidt hurtig hendes trav er meget god hvis man kender hende da hun er lidt svær at side ned på:o)og hendes galop er nok den bedste.. men dog meget hurtig smiley

Stævner: jeg har ikk været til anden ind 3-4 stævner på hende mend er er det gået rigtig fint har tre anden plaser og to tredje.. monique er helt klart en spring pony.. hun har startet meget med en pige der hedder mette hvor der da altid er en rossette med hjem til en glad mette.. og måske en godbid til en lille glad springe..

Stamtavle: jeg har godt nok ikk stamtavle på monique:-( snøft..

Køn: monique er da MEGET køn lille hYp aj heeh det er en lille hingstegal hoppe..

Beskrivelse: Ja syntes selv det er den bedsteste besteste lille kære tre'er ponZ men det sys man jo nok altid om sin lille hypper...:o)
men monique er i vert fal en pony for sig selv.. hehe.. hun elsker som sagt at springe og hun har sprunget 120.. det er høj for son en lille hehe tyk pony som hende:o) alle ude ved stævner tror ikk helt på den kan komme over de HØJE spring hehe men jo hun klare det..det var lidt om monique:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej jeg overvejer at sælge.?
Kommentér på:
hej jeg overvejer at sælge.?

Annonce