678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nu har jeg altså fået nok ! Nu har jeg altså fået nok !

Nu skal Flicka altså flyttes, hvis det er muligt.
Jeg kan simpelt ikke klare, at jeg ikke kan komme ud og ride andet end når ejerne af de andre heste er hjemme. Hvis jeg skal ud og motionere Flicka skal de andre heste nemlig ind, og den ene vælter mig gang på gang og løber væk, og deres shetlænder har sparket mig da jeg skulle tage den ind -,-´
Dermed kan jeg altså ikke tage deres heste ind, og ikke ride på Flicka. Og selvfølgelig er der ikke nogle ture jeg kan ride, så er mulighederne for motion altså meget små?
"Du kan da bare få ejerne til at tage de andre heste ind" tænker du sikkert. Men næh nej, for de er nemlig stort set aldrig hjemme når jeg kommer hjem fra skole, og om aftenen dugger det, og græsset bliver vådt - en glat bane, og jeg må droppe at ride.
Bliver bare så gal, for det er simpelthen så træls, at jeg ikke kan ride på Flicka. Det går bare ingen steder med vores ridning, hun tonser rundt når vi galloperer, fordi jeg ikke kan ride hende igennem når der ingen bane er. -,-´

Nu håber jeg, at jeg kan få hende ud til en af min fars venner, hvor der er en ridebane og pæne stalde (siger min far, for jeg har aldrig set det selv.) Men altså det her går bare ikke! smiley
Hvis jeg ikke kan få hende derud, må hun ud tl en af mine veninder - deres heste går på døgnfold, og det er jeg altså ikke særlig vild efter at Flicka skal, når nu hun plejer at komme ind om natten, og det er jo ved at blive vinter.

Et brokkeindlæg fra mig, måtte bare lige af med det, det er skide træls, at min hest bliver ødelag fordi der ingen ridebane er, og der er ingen jeg kan ride med. Så jeg går bare i stalden hele dagen mutters og alene - det var hyggeligt i starten, men det er sku ikke sjovt mere, når jeg ikke kan tage Flicka ind og hygge med. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu har jeg altså fået nok !
Kommentér på:
Nu har jeg altså fået nok !

Annonce