{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Hvorfor blander folk sig? {{forumTopicSubject}}

I dag hvor jeg var ude ved Borkur havde jeg taget kameraet med!
Så Da jeg sadlede op spurgte en af de andre større piger *cirka 16 år*! Hvorfor tager du billeder når min hest har et lilel ar i hovedet? Mit svar : Fordi det er jo selve hesten der tæller og man kan ikek så tydeligt se det på bilelderne..! Når når..! Så da jeg kom ud på banen havde jeg min nye lange pisk med, for at se om Borkur lyttede bedre til en større pisk end min lille!
Det gik super men så daskede jeg ldit til ham med pisken for at få lidt mere liv i ham..!
Så rider hende pigen hen til mig og spørger om hvorfor jeg pisker min hest :O`? Mit svar : Må jeg ikek slev om hvad jeg gør?!
Når når.. men så sadlede jeg af igen og tog lidt flere billeder, og så hygegde jeg mig med Borkur.. Altså fjollede lidt med ham..! Altså han elsker mit tørklæde.. og så for sjov legede jeg lidt med ham og tog tørklædet på hans øre så han lignede en pirat..!
Så kommer hun forbi mig med hendes sadel i hånden, En hest er ikek legetøj men et dyr..!
Mit svar : Må jeg ikek selv om hvad mig og min hest gør? Min mor lod mig nok ikke få en hest hvis jeg ikke var ansvarlig nok .. IK?
*Jeg var ved og blive godt træt af hende!
men så da jeg trak på fold lagde jeg nogle æbler på jorden som han stod og spiste mens jeg havdesat mig i græsset ved siden af ham..!
Så går hun forbi mig med sin hest, og siger rigtig ondt : Nu forstår jeg hvorfor din lille islænder hest er så fed :(!
Shit jeg blev bare virkelig sur! Så sagde jeg udne at tænke mig om : Din hest er jo helelr ikke ligefrem den kønneste jeg har set!
Shit hun blev bare sur og smækkede døren til stalden!
:S!

Hvorfor blir hun sur når hun siger så meget ondt til mig?!
Ejj.. klan virkelig bare ikke klarer det med sådan nogle mennesker!
Og hvorfor balnder hun sig i de ting jeg laver.. Det er jo iorden og sige noget hvis min hest ser tynd og ensom ud ik? Men.. for pokekr da :(!

Surt opstød her fra..! P.s hvad er jeres mening??!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor blander folk sig?
Kommentér på:
Hvorfor blander folk sig?

Annonce