Hvorfor blander folk sig? {{forumTopicSubject}}
I dag hvor jeg var ude ved Borkur havde jeg taget kameraet med!
Så Da jeg sadlede op spurgte en af de andre større piger *cirka 16 år*! Hvorfor tager du billeder når min hest har et lilel ar i hovedet? Mit svar : Fordi det er jo selve hesten der tæller og man kan ikek så tydeligt se det på bilelderne..! Når når..! Så da jeg kom ud på banen havde jeg min nye lange pisk med, for at se om Borkur lyttede bedre til en større pisk end min lille!
Det gik super men så daskede jeg ldit til ham med pisken for at få lidt mere liv i ham..!
Så rider hende pigen hen til mig og spørger om hvorfor jeg pisker min hest :O`? Mit svar : Må jeg ikek slev om hvad jeg gør?!
Når når.. men så sadlede jeg af igen og tog lidt flere billeder, og så hygegde jeg mig med Borkur.. Altså fjollede lidt med ham..! Altså han elsker mit tørklæde.. og så for sjov legede jeg lidt med ham og tog tørklædet på hans øre så han lignede en pirat..!
Så kommer hun forbi mig med hendes sadel i hånden, En hest er ikek legetøj men et dyr..!
Mit svar : Må jeg ikek selv om hvad mig og min hest gør? Min mor lod mig nok ikke få en hest hvis jeg ikke var ansvarlig nok .. IK?
*Jeg var ved og blive godt træt af hende!
men så da jeg trak på fold lagde jeg nogle æbler på jorden som han stod og spiste mens jeg havdesat mig i græsset ved siden af ham..!
Så går hun forbi mig med sin hest, og siger rigtig ondt : Nu forstår jeg hvorfor din lille islænder hest er så fed :(!
Shit jeg blev bare virkelig sur! Så sagde jeg udne at tænke mig om : Din hest er jo helelr ikke ligefrem den kønneste jeg har set!
Shit hun blev bare sur og smækkede døren til stalden!
:S!
Hvorfor blir hun sur når hun siger så meget ondt til mig?!
Ejj.. klan virkelig bare ikke klarer det med sådan nogle mennesker!
Og hvorfor balnder hun sig i de ting jeg laver.. Det er jo iorden og sige noget hvis min hest ser tynd og ensom ud ik? Men.. for pokekr da :(!
Surt opstød her fra..! P.s hvad er jeres mening??!
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 177 Svar: 1.005
dec 2005
Følger: 77 Følgere: 200 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.524
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
ved ikke hvorfor hun skal blande sig ? hun føler sig vel bedre vidende eller hvad ved jeg ? har aldrig forstået det
aug 2008
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 286
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
Jeg havde nok bare ladet som om at jeg ikke havde hørt hende.
Sådan en person skal ikke gå mig på, og hvis man bare lader som om man ikke høre vedkommet så gider hun til sidst ikke sige mere til en d:
jun 2007
apr 2004
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 1.919
- Og din "Røde Pølse" er da slet, slet ikke fed
Lad være med at lytte til hende , men du skal også lade være med at svare igen
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
jun 2007
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
Nånå xD Så drop den sidste replik xD
maj 2004
Følgere: 76 Heste: 19 Emner: 255 Svar: 2.024
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.771
Og så tror jeg næppe af Borkur ELSKER dit tørklæde, men lad det nu ligge.
Piger som hende, er piger med for megen magt og for få resourcer til at kontrollere det.
Du skal ikke tage dig af at hun sådan snakker grimt til dig, det gør de fleste store piger som har den 'status' hun har i og med hendes far ejer stedet.
Men igen, Det er hende der er dum & dig der har klogskaben på din side.
Ignorer hende og snak evt med din mor om det. hun må kunne give dig et råd, eller gøre noget ved det.
Du har nok ikke så meget at skulle ha sagt når nu hun er 3 år ældre - i hvert fald er det sjældent at de høre efter mindreårige - Det er hun jo selv et levende bevis på (:
Held og Lykke !
jun 2007
Elsker :P? Han napper altid til det og prøver at æde det.. xD! og så når han får det eks. på folden, løber han rundt med det i munden .. ! Som om han har vundet xD hehe xD!
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 103
Men alt i alt, prøv at lyt og lær, dem der er ændre ved som regl også lidt mere.
Hvorfor blander folk sig?