{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

MANDEN SKULLE MELDES. politiet.. {{forumTopicSubject}}


pyyh' ha, sikken en måde at starte sin weekend på smiley

Nede for enden af vores laaange vej, bor der en mand som har 2 ponyer. en hoppe, og en hingst. Hoppen er moderen til hingsten. de har gået sammen i rigtiiiig lang tid, og aldrig nogensinde blevet skildt ad. Hoppen har her det senste år, ligget meget ned , det meste af tiden. Vi fandt så ud af at det var fordi den havde snappel hove. ( de var så lange at de lavede krøller på hoven) .
De ringede min mor så og sagde til ham ejern, som ikke passedde dem, ordenligt.
Han fik fat i en beslagsmed, men det hjalp ingenting. Min mor ringede så igenigen, og sagde at hvis han ikke gjorde noget ved det igenigen, så ville hun melde ham.

..- mange af de andre naboer, og fra den anden by, har så ringet til politiet , og meldt ham til hestens' værn.


Idag, sidder jeg så ved pc'ern, og min mobil ringer så. Det er min veninde Pernille, som lige står ved folden hvor de 2 ponyer går. Jeg cykler så derned.. Der holder en stor rød falck lastbil, en politilbil, og dyreværnet..

Lidt henne ved folden, kører lastbilen så med hoppen, som er blevet aflivet. den har lænker om benet..
De dækker den til, med noget plastik.

hingsten er totaaaal oppe og kører. styrter rundt, og prøver at hoppe ud af folden. Hvilket den gør tit. den er ikke bange for tråden, og løber tit ind i folks haver. er død nervøs, for at den kommer hernde.. den har før skadet nogle heste...

men politiet spørger mig så om en masse, og jeg står så der og svarer lige så fint:(<3..

Mens ligger den søde' døde hoppe der. Den skal ligge dertil enten i aften, eller mandag..

PUUUH ha..

Jeg har det rigtig rigtig dårligt lige nuu..

Ville bare gerne af med det..':/<3

AnneLouiise//


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MANDEN SKULLE MELDES. politiet..
Kommentér på:
MANDEN SKULLE MELDES. politiet..

Annonce