{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

øv øv snydt {{forumTopicSubject}}

hvor er det trælst når man tror man kan stole på folk og så er så dum at sende noget og tro på at pengene er overført så bagefter finder man ud af at det er de ikke !!
så nu har jeg lige givet en jakke væk da brugern ikke er til at få fat på heller ikke på tlf nummer der tilhører den adresse jeg sendte jakken til ! øvøv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv snydt
  • #2   1. sep 2008 ejejejeejjj smiley

• #6   1. sep 2008 ja jeg plejer også først sende når pengene er der men så skulle jeg aligevel lige på posthuset den dag og hun er en voksen dame så tænkte men kunne stole på hende

• #7   1. sep 2008

Hej må man få navn over pb?... vil jo nødigt rende ind i denne person...

• #8   1. sep 2008 ja kan man få et navn over en PB?? jeg blev også snydt jeg overførte penge der kom intet så skrev jeg til alle på personens venneliste om de kendte personen og fik et tlf nummer... så ringede jeg det var hendes storsøster jeg sagde bare om hun ville sørge for min vare blev sendt eller kom jeg og besøgte dem i weekenden.. 2 dage og jeg fik min vare smiley det er bare PISSE træls...jeg er også ved at være trær af dem der hopper fra en handel de har sagt ja til eller sælger den vare jeg har budt på og fik handlen.. synes der er mange der ikke er seriøse herinde;(

• #10   2. sep 2008 det er rigtig træls. oplevede lidt af det samme da jeg skulle sælge min sadel, der var flere der var interesserede, og der var nogen de gav mig adrese og det hele og sagde at de bare skulle have kontonummeret så overførte de pengene med det samme, efter en uge var det ikke overført og de svarede ikke på beskeder.
    heldigvis var der en sød pige der gerne ville købe med den, men bliver bare irriteret over folk er sådan

Kommentér på:
øv øv snydt

Annonce