Øv, øv min tur til at blive snydt :-( {{forumTopicSubject}}
I Januar overførte jeg 140 kr for et hvidt underlag.
Så går man og venter, efter ca 14 dage uden det er kommet frem skriver jeg til sælger, hun fortæller så at der er kommet en masse pakker tilbage og at hun vil gå på posthuset og se om det er der.
Så skriver hun tilbage at det var kommet, til hende igen og at hun vil sende det igen.
Intet sker der, efter en god tid skriver jeg igen, nu har hun så formateret sin mobil, så derfor har hun ikke kunne skrive til mig, men hun skriver at hun sender det afsted igen
Vi skriver frem og tilbage over en længere periode, så har hun ligget syg, så har hun fået nyt simkort, men intet sker der, der kommer intet underlag frem til mig.
I går skriver jeg så til hende at jeg vil have mine penge retur, selv om det kun er 140 kr, er det da stadigt penge.
Så skifter tonen og lige pludselig er jeg løgner, hun påstår jeg har modtaget underlaget og jeg skal stoppe med at skrive til hende.
Seriøst, hvor lav kan man lige gå?
Men i min verden, når hun lige pludselig begynder at blive på den måde og smsér bliver grove, viser det virkelig godt at hun ikke har rent mel i posen.
Nu har jeg handlet herinde en del år både som sælger og som køber, synes simpelthen folk kan synke vildt dybt.
Jeg skulle bare lige have luft for det og har beslutter mig for at holde godt øje med hendes annoncer, da jeg ikke håber andre kommer til at købe fra hende.
Nu er det heldigvis kun 140 kr, men var da igang med tidligere på året at skulle bytte sadler og trenser med hende, men nej tror ikke lige
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
dec 2011
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 139
jul 2012
Følger: 33 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 77 Svar: 643
aug 2010
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 6
maj 2004
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 70 Svar: 906
Hun har den del andre ting til salg herinde, en del dyre, som sadler og div, så nu bliver min mission at holde øje med hende og se om jeg kan stoppe andre med at handle med hende
er der evt nogen der i jan eller feb har købt en hvidt underlag med sort under?
maj 2004
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 70 Svar: 906
For nyligt byttede jeg en skridt tæppe med et underlag, "sælger kom til at sende 2 underlag og jeg sendte det andet retur, så snart jeg opdagede fejlen, det er da det mindste jeg kunne gøre. Da jeg mener med ærlighed kommer man længst.
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
Det er godt nok træls for os ærlige folk, som gerne vil spare lidt penge ved at købe brugt udstyr...
Øv, uærlige mennesker!
dec 2012
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 167
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 127
aug 2012
Følger: 23 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 102
Endvidere har hun solgt en stævnejakke som aldrig er modtaget af køber.
Jeg er blevet kontaktet af flere der tidligere har oplevet det samme med hende.
Igår valgte jeg at politianmelde hende og fik af vide at hun var meget kendt.
Jeg skrev derfor et forumoplæg hvor jeg kort fortalte hvad jeg havde købt og at jeg nu havde politianmeldt hende, men dette blev slettet af HG. Jeg har ikke skrevet hendes navn men alligevel bliver det slettet fordi flere skrev om jeg ville sende hendes navn PB, hvilket jeg ikke har gjort.
Siden 2010 har hun brugt HG som medie for hendes snyt. Hun er flere gange kendt skyldig i retten men fortsætter ufortrødent og alligevel tillader HG stadig at hun er her og fortsætter med at snyde andre brugere uden at vi kan advare andre brugere.
Den eneste måde vi kan få bugt med det er ved at anmelde det og politiet vil gerne tage sagerne, da der ofte er tale om gentagelser.
Snyd må ikke betale sig
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
aug 2012
Følger: 23 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 102
jul 2013
Følger: 108 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 147 Svar: 728
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Undre mig over, at nogle typer ka få lov til at snyde så meget, så længe.
Så snart nogen vil advare (hvilket jeg synes er helt iorden) er det fy fy.
Mens snyderne bare har frit spil, for HG ka umuligt gøre meget ved det, når flere har snydt i flere år?
Nu er der en FB side, hvor advarslerne heldigvis kommer.
Synes det er rart, for jeg handler da en gang i mellem.
Er heldigvis aldrig blevet snydt for vare, men er blevet snydt med varebeskrivelsen.
Øv, øv min tur til at blive snydt :-(