{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

De burde tage sig sammen!! {{forumTopicSubject}}

hey..
Min hest er lige blevet flyttet fra et sted, da han pludselig forandrede sig.

De "glemte" at lukke vores heste ud, nogen gange var de måske kun ude i en time andre gange dog længere.
Men pga af dette begyndte min hests humør at falde fra at være super glad.. til nærmest at se opgivende ud..
Han begyndte at væve.. hvilket han ikke gjorde der hvor han stod på sommergræs, når han en sjælden gang kom i boks.
Ude hvor han stod indtil igår, tabte han sig også meget.
så han skal bare på fedekur..
De sagde til mig at de gav ham nok foder, men det tror jeg ikke?
Den ene aften tror jeg ikke at de fik foder, da en veninde og jeg skulle ud og ride og hentede dem fra fold.. og senere blev vi bedt om at lukke og slukke efter os..
så tænkte at der nok var mad i krybben, men der var ingen mad?!
vi havde før givet vores heste noget ekstra at spise, men ejerne af stedet blev sure over det, så har ikke været så vild med at tage noget af deres foder igen.

Jeg sys virkelig at de skal tage sig sammen derude...
Det er kanon lækkert derude ( efter en omgang rengøring ) og tror at mange godt ville have været derude hvis ikke at det var for de ting..

Nu har min bassemand endelig fundet et lækkert sted, hvor han sjovt allerede er faldet til.. han hygger sig vildt i sin boks.. Dog gav hopperne ham lige "bank" ude på folden.. Men det er jo kun for at han lige skal finde sin rangplads..

Hvad sys i om stedet som min hest havde været på?
ville i have blevet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De burde tage sig sammen!!
Kommentér på:
De burde tage sig sammen!!

Annonce