{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Trailerlæsning {{forumTopicSubject}}

http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=325804
Efter den her oplevelse tør jeg ikke mere, og jeg skal have ham flyttet på søndag (en uge)
Hvad gør jeg?
Vi tænkte på at få Torben ud, men han skriver på hjemmesiden at han kun kommer til jylland 1 gang i måneden, og hvor stor er sansynligheden for at det lige nætop er på søndag. eller på lørdag? Ikk særlig stor.
Hvad skal jeg gøre? s;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailerlæsning
  • #2   31. aug 2008 Det er sputnik /;

  • #4   31. aug 2008 Ud til min efterskole.
    Ladelund efterskole (:


  • #6   31. aug 2008 For en anden til at læsse. Hesten kan mærke du er nærvøs, så hold dig fra stalden imens.

  • #7   31. aug 2008 ville rigtig gerne hjælpe dig men bor i nordsjælland

    men prøv at give ham hans mad inde i traileren (du starter med rampen og så sætter du stille og roligt maden højere op)


  • #8   31. aug 2008 få lidt beroligende fra dyrlægen,i flydende form.. hjalp på min i sidste weekend.. vil lige sige,at inden vi bedøvede hende havde vi prøvet i 5 timer,og efter bedøvelse,tog det 50 min ca.. og ja få en anden til at læsse den... vores dyr mærker hurtigt,at vi er nervøs,og det påvirker den

  • #9   31. aug 2008 kan helt bestemt anbefale torben min venindes hest vil slet ikke gå hen til trailen og nu gå den op.

  • #10   31. aug 2008 Hvor bor du..?? Altså hvor i sønderjylland..??

    Jeg har arbejdet lidt med læsse heste, måske kan jeg hjælpe hvis det ikke er for langt væk..

    Men hvis du selv har mistet modet lidt er en god ide at tage sikkerhedsvest og hjælm på.. og så start med at få hesten til at gå over en træplade på jorden... Når hesten følger dig uden vrøvl her kan du lige så stille nærme dig traileren.. Men tro på dig selv.. Du må ikke virke bange og husk selv at trække vejret roligt..

    Når du starter på trailern er en god ide ikke at gå mod traileren som du ville gøre hvuis du vídste hesten gik ind, men lav en volte så du går på langs af rampen, hvis du forstår.. Så når hesten gør det stoppe i når alle 4 ben er på rampen og bakker ned.. ved det er høje kanter men hesten skal stole på dig og finde ud af den lige vej op er rarest.. Så når i kan stoppe på rampen skal hesten uden at forlade rampen vende sig så hovedet er på vej ind i traileren og i prøver at gå ind derfra..

    Håber det kan bruges lidt og er bare lidt forståeligt.. smiley Ellers så skriv..


Kommentér på:
Trailerlæsning

Annonce