Pris på pony {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg ville høre hvad prisen kunne være på sådan en pony:
5 år
Ca. 145(nok vokset lidt, ender vel på 147cm)
INGEN fejl eller skader
Passet med alt
Konkurrencepas + chippet
Redet i ca 1 år, har været midshandlet så svær tilridning, men er som en hund nu.
Pt igang med at blive trænet op efter en sommer, går pt rimelig stabilt til biddet i alle gangarter + volter er ved at lære at bakke, sidebevægelser og øgninger.
Kan nemt rides alene på tur, ikke bange for noget, surveren turhest, elsker også at springe udendørs.
Springer super godt med rytter, ligeglad med fyld, stort talent.
Lækker lækker gang.
MEGET lærenem pony(Lærte at bakke på en skovtur hvor jeg bare lige tog lidt ekstra i tøjlen og sagde baack up), meget meget kærlig nussetrold, nem med andre heste.
Går pt vel lc spring og dressur og kan sagtens klare begynderjagt, men om et par måneder med lidt mere "genoptræning" skulle hun gerne være noget længere i niveau.
Kan pt. kåres i F1 i DSP, men har skrevet med dem og de vil gerne hjælpe med at fremskaffe hendes stamtavle.
Alt i alt, talentfuld, meget lærenem og fornuftig stor sportspony hoppe passet med alt
Hvad kunne man tage for sådan en `?
dec 2005
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 6 Emner: 167 Svar: 1.112
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 622
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 299
Fordelen er at hun ikke er så gammel.
Ulempen er at hun ikke har vist hvad hun kan endnu.
Jeg kigger altid selv annoncer og sammenligner min hest med andres og også prisen.
Måske har netop din pony stort potentiale - det koster jo også.
Og omvendt er det svært for en privat sælger at få rigtig høje priser.
Nogle har fordel af at sende den i kommission hos en prof, som også har kontakterne til køberne.
dec 2007
Følger: 65 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 104
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 299
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 622
Pris på pony