{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på pony
  • #1   2. feb 2018 Ud fra højde/alder/kunnen så omkring 5000 kr.
    Er den meget let at håndtere så børn kan gøre det selv så måske 7000 kr smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   2. feb 2018 man skal ikke købe en 17 årige pony, fordi at "den har mange gode år i sig endnu". ponyen er 17, og ved at være ældre.

men en 10.000 kr.

• #3   2. feb 2018 Tja hvis det er en god, stabil og ukompliceret ‘børnepony’ ville jeg gerne give en meget høj pris, uanset alder. Synes ikke 17 år meget og hvis det er en pony på 127 i syg, vil barnet formodentlig vokse fra den inden den skal pensioneres.

• #4   2. feb 2018 Tjae.
    Jeg ville gerne vide mere.

Hvis den er sund, rask, I godt huld og i ridning, bundstabil børnehest, så kan den være en del værd. Alle vil gerne have den perfekte pony, som de er trygge100% ved, at deres børn omgås.

Hvis den har stået stille af ukendt / skjult årsag og skal til at trænes op igen - så ville jeg være mindre glad.

Det er nemt for den modne krop at holde sig ved lige - men jo ældre des mere tålmodigt skal man træne op. Og des større risiko for at gamle skader springer op.

• #6   2. feb 2018 Vi solgte vores 3'er for nogen år siden, den var 18-19 år, 124 cm - god som dagen er lang (dog lidt hoppet og fræk, det er de jo;), men perfekt børnepony og lærermester til 10.000 inklusiv ALT udstyr... hun blev desværre syg i 2015 og døde.
    For os og mange andre børn har hun været guld værd!

En bund ærlig 3'er pony er mere end bare penge værd! Så skidt med om den ikke går dressur eller spring på landsplan. Børnenes første år med egen pony er så vigtige!

• #7   3. feb 2018 10-15 tusind

Kommentér på:
Pris på pony

Annonce