{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

NY hest sælgere utilregnlige {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at se efter en ny hest.
har fundet nogle stykker der virkede helt perfekt. har snakket længe med slger og det er jo bar e guld og grønne skove.

Hest 1: Dejlig brun stor pony hoppe. fra sjælland. skule se den lørdag. havde a ftalt tid, købt togbillet osv. i aftes rnger de så og siger de har solgt den til nogle med shetlænder.

Hest 2: Lækker 3 års hoppe brun med 2 koder. 1155cm høj. har aftalt alt skrevet kontrakt og ordnet transport. Men så vil sælger ikke sælge hesten alligevel.

hest 3: Knabstrupepr. 4 år. ikke tilredet 156cm høj. aftale i langå fredag. Sælger skriver her til morgen at nu kan hesten først overtages fra Feb.
men ingen grund.

hest 4: oy sjæland. sælger er meget iherdig fora t sælge hende rød med aftegn, går langt nedi pris. men lige med et. sviner hun mig til over ikke at have sendt en købekontrakt........................... hmmm hvorfor skal jeg lave kontrakten?
dagen efter skriver hun om ejg stadig vil købe hoppen og at jeg måtte undskylde og bla bla bla.
jeg svarede tilbage at je takekr nej og vil finde en anden hest igen bliver hun sur. og siger hune r skuffet og det ene og det andet.

Syndes det enormt svært at finde en hest, hvis den ikke har en eller anden skavank.

jeg har nu 3 på hånden som er en mulighed. Men det er da utroligt Hvordan voksne mennesker ter sig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NY hest sælgere utilregnlige
Kommentér på:
NY hest sælgere utilregnlige

Annonce