Palmira har ... ændret sig. {{forumTopicSubject}}
Ikke fordi hun har være helt umulig, for det har hun bestemt aldrig været, men der er alligevel nogle ting, hun er begyndt på, der undre mig.
Fx:
Før i tiden, når vi skulle ud på tur, var der et bestemt sted, hvor hun enten stoppede og eller begyndte at bakke helt vildt. Hun nægtede simpelthen at gå videre. Så blev jeg nødt til at hoppe af og trække hende et stykke, hvorefter jeg så kunne hoppe op og ride videre.
Så plejede hun, når hun så mig komme ud på folden, enten at vende om og gå væk eller bare se rigtig utilfreds ud, når jeg nærmede mig.
Men nu er hun som forvandlet:
Når hun ser mig på folden, kommer hun mig glædeligt i møde med ørene fremme. Hun følger mig villigt ned til udgangen af folden uden tov og væk fra de andre heste, og hvis jeg begynder at løbe, så er hun lige i hælene på mig.
Når vi rider tur, stopper hun ikke op mere. Hun går lige så fint forbi det sted, hvor hun altid lige skulle se, om hun kunne vende rundt og komme hjem igen.
Jeg vil ikke sige, at hun elsker mig, men hun er blevet betydelig gladere i selskab med mig, og det varmer self. mit hjerte samtidig med, at hun undre mig meget.
- Det her skal self. ikke forståes som om, at hun har været møgproblematisk tidligere, men hun har altså på nogle punkter ændret sig ret meget
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
super når sådan ting gåre frem af
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
Ja, jeg har altid oplevet Palmira som en meget selvstændig pony, og er der noget, som ikke passer hende, så gør hun det absolut heller ikke. Men her på det sidste er der bare vendt op og ned på alting. Hun ser faktisk glad ud, når jeg kommer
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
feb 2007
Ja, det er så skønt at blive modtaget på den måde :')
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 212
feb 2007
Jeg er bare så super glad for hende.
feb 2007
Ja, enkelte gange har jeg også lige skulle tage fat i grimen på Palmira, fordi hun var på græsfolden. Så vil hun godt lige spise færdigt (;
feb 2007
- og hvis jeg går og nusser de andre heste på folden, så er hun også begyndt at komme hen for at skulle være med
feb 2007
Ih, mange tak
Palmira har ... ændret sig.