{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

salgs annoncer: kan folk ikke læse... {{forumTopicSubject}}

i flere og fler annoncer om heste til salg står der:
pris oplyses ved hendvændelse på mail/tlf/privat besked...hvad er det folk ikke fatter?

hvorfor skla der altid være 1 milion (overdrevet lidt) der skriver: hva er prisen??
kan de ikke læse at de skal skrive en mail eller privat besked.
eller læser de bare ikke hvad der står i annoncen ser de kun billeder?

rigtig mange skriver også: måske intr. og så hører man aldrig noget igen, hvad kan man som sælger bruge det til?

andre der oplever det samme som mig???

hilsen kristina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salgs annoncer: kan folk ikke læse...
  • #1   14. aug 2008 ser mange der skriver:

"10 kr,- ? så køber jeg den!", osv.

• #2   14. aug 2008 Hader de useriøse køber der bare skriver fnis den er flot gid jeg havde pengene, hallo hvorfor så skrive..
    Mange ser kun billederne og læser ikke teksten.

• #3   14. aug 2008 Så også nogen i går.. Der stod MEGET tydligt..

Jeg bytter ikke, fordi jeg ikke har hest mere..

Første henvendelse...

Bytter du ? smiley

DOH..

• #4   14. aug 2008 ikke lige det med prisen, men vi har tilgelg oplevet at folf spørger om de dummeste ting.

Selv om der står i annoncen er dyret kan bukek nakken og forstår schenkler, og har gået som rideskole hestm er der alligevel folk der spørger hvad har den gået af klasser, hvad kan den svarende til af klasser osv....

jamen for pokekr, bukek nakken og gå til siden det svar ejo til, øvelses messigt. en LB1 MEN det er ikke ens betydning med at hesten er bare nær start klar i sådan en klasse.

Og den klassiske: udlånes den selv omd er højt og tydeligt står at det gør den ikke.

det værst er en hest vi havde til salg, og der kom en million hendvendelser,og næste lige så mange der kom og kiggede den.
    og INGEN af dem havde pnge at købe hestn for.
    Du for ski da ikke en hest til 35.000 til 15.000 under prisen.

SE DET ER MEGA IRRETERENDE, bruge tid på fremvisning mv og så har "køber" ingen penge at købe hest for.

• #5   14. aug 2008 Da jeg kiggede på pony til min datter, var jeg nødt til også at kigge på prisen (det tror jeg faktisk de fleste er).

Hvis jeg ikke med det samme kunne se et prisniveau - var annoncen aldeles ligegyldig.

Jeg gad ikke spilde hverken min egen eller sælgers tid, ved en kontakt hvis ponyen alligevel var for dyr.

Hvis man ikke vil skrive en nøjagtig pris - tror jeg man gør sig selv en tjeneste ved at angive et niveau :o)

• #7   14. aug 2008 Siger det samme som silke, ang. prisen. Da jeg skulle have hest her for nylig måtte den ikke koste over 10.000, og jeg ville gerne vide med det samme om hesten kostede under det, for hvis den kostede 20.000 gad jeg ikke engang at gå ind under annoncen - det spilder jo som sagt både min egen og sælgers tid (;

men ja, kender godt alle de useriøse henvendelser, dette er hvad jeg ser oftest i både udstyr og heste annoncer;
    "Bytte?"
    "Udlånes den?"
    "Er intra"
    "Skøn hest, gid jeg havde råd til den"

Engang søgte min gamle hest part og der stod ALLE oplysninger, men alligevel blev jeg konstant spurgt om hvor gammel den var, hvad det kostede, om jeg ville udlåne den, om den kunne springe, om højde osv. - selvom tingene stod der!!
    Og der stod også et tlf. nr. man skulle få sine forældre til at ringe på hvis man var intr. men sjovt nok var der kun to der ringede, og de var over 15. Alle de små piger på imellem 10 og 13 år som havde skrevet tusind beskeder til mig, havde alligevel ikke spurgt forældrene -.-

• #9   14. aug 2008 jeg syntes det er mega surt nå ikke det står der - hvis jeg leder efter nogle gode heste skriver jeg ikke på disse annoncer for syntes det er latterlige at folk ikke kan skrive en pris.
    enden vil man sælge eller ikke sælge .
    feks jeg har ledt efter et spring eme til 40 og når der ingen pris er tænker jeg, den koster 100.000 også gider jge ikke at spørge til det.

Kommentér på:
salgs annoncer: kan folk ikke læse...

Annonce