{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Fundet hest. {{forumTopicSubject}}

For et år siden skulle jeg rigtig have købt en hest jeg havde passet & var VIRKELIG knyttet til.. Jeg elskede ham så højt...
Men dyrelægen konstaterede han havde kronisk asma og ville hoste i store perioder.. vi spurgte hestehandleren om det var muligt han kunne komme på prøve hos os for at se om det vile fungere ( da han skulle gå i en løsdrift hvor der jo er frisk luft) men han ville have 25.000 for hesten ( hvilket vi var villige til at betale) men fungerde det ikke ville han kun købe ham tilbage for billige penge, som min mor ikke havde råd til.. jeg var så knust..
jeg ledte og ledte efter ham i 1 år, men kunne ikke finde min elskede pony og høre hvordan han havde det smiley
ønskede bare at se ham igen..

Nu et år efter har jeg FUNDET ham ?.. jeg har virkelig fundet ham heridne på HG ! bare med andet navn..
jeg har været ude og besøge ham og ride ham igen.. jeg var ved at tude af glæde da jeg så ham står på folden og kigge på mig med ørene fremme :') smiley han har det godt nu, og gå som normal ridehest, og hoster ikke mere, og de nye ejere ELSKER HAM ! smiley
Jeg må komme og besøge ham så tit jeg vil.
er så glad for at have fundet min dreng igen <33

skulle bare lige ud med det :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet hest.
Kommentér på:
Fundet hest.

Annonce